Ik probeerde jullie zojuist een mail te sturen op forum@ubuntu-nl.org, maar ik kreeg de melding dat de e-mail niet bezorgd kon worden en ik dat moest melden.
Bij deze post ik de mail die ik wilde versturen dan maar in het openbaar omdat dat de enige alternatieve optie is op dit moment om het volledige forumteam te bereiken.
Beste Forumteam,
ik heb de afgelopen 2 weken een paar keer dingen gemeld waarbij ik vriendelijk verzocht om een antwoord van het Forumteam. Echter, ik heb nooit antwoord gekregen. 1 dingetje heeft asphyxia beantwoord nadat ik hem persoonlijk benaderde via PB, maar van de meldingen erna heb ik niks meer gehoord. Het gaat om 3 meldingen waarbij ik een antwoord verzocht.
Als ex-moderator weet ik ook wel dat er niet altijd tijd is om dingen te beantwoorden en jullie doen verder ook goed werk met de beperkte tijd die jullie hebben waarvoor dank

Maar ik verzoek hierbij nogmaals om antwoord te krijgen op de 3 dingen die ik gemeld heb. Het jongste is 2 dagen geleden, kan ik nog inkomen. Maar het oudste is al van meer dan een week, dus ik kan me niet voorstellen dat er niet even 1 momentje beschikbaar is geweest om te antwoorden. Ik zou het op prijs stellen moesten jullie dit alsnog doen via mijn PB danwel e-mailaders

Met vriendelijke groet,
Vistaus