Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verzoek om antwoord  (gelezen 1471 keer)

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
  • Steunpunt: Nee
Verzoek om antwoord
« Gepost op: 2012/03/20, 17:09:40 »
Ik probeerde jullie zojuist een mail te sturen op forum@ubuntu-nl.org, maar ik kreeg de melding dat de e-mail niet bezorgd kon worden en ik dat moest melden.
Bij deze post ik de mail die ik wilde versturen dan maar in het openbaar omdat dat de enige alternatieve optie is op dit moment om het volledige forumteam te bereiken.

Beste Forumteam,

ik heb de afgelopen 2 weken een paar keer dingen gemeld waarbij ik vriendelijk verzocht om een antwoord van het Forumteam. Echter, ik heb nooit antwoord gekregen. 1 dingetje heeft asphyxia beantwoord nadat ik hem persoonlijk benaderde via PB, maar van de meldingen erna heb ik niks meer gehoord. Het gaat om 3 meldingen waarbij ik een antwoord verzocht.

Als ex-moderator weet ik ook wel dat er niet altijd tijd is om dingen te beantwoorden en jullie doen verder ook goed werk met de beperkte tijd die jullie hebben waarvoor dank :) Maar ik verzoek hierbij nogmaals om antwoord te krijgen op de 3 dingen die ik gemeld heb. Het jongste is 2 dagen geleden, kan ik nog inkomen. Maar het oudste is al van meer dan een week, dus ik kan me niet voorstellen dat er niet even 1 momentje beschikbaar is geweest om te antwoorden. Ik zou het op prijs stellen moesten jullie dit alsnog doen via mijn PB danwel e-mailaders :)

Met vriendelijke groet,
Vistaus

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Re: Verzoek om antwoord
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/20, 19:04:23 »
Nuja, dat had gekund, maar dan had ik nog langer moeten wachten en dat doe ik al lang nu. Verders maakt het niet zoveel uit, het is niet heel erg privé ofzo, het is gewoon een simpel verzoek en als ze zo vriendelijk zijn om eraan te voldoen (waar ik wel vanuit ga, het team kennende) dan merk ik wel wanneer ik een PB/mailtje heb met hun antwoord :)

Offline asphyxia

• Forumteam
Re: Verzoek om antwoord
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/20, 19:49:40 »
Dat de mail door een of andere glitch niet is aangekomen snap ik ook even niet, maar dat lossen we hier niet op.

Er zijn een aantal meldingen van de TS afgehandeld de laatste tijd, er zijn een aantal op Won't Fix gezet, en een aantal op Fix Released. Die laatste zijn qua effect uiteraard te ontwaren op het forum zelf.

De meldingen komen binnen via Launchpad, de Bug Reports staan op private. Dat zal met een reden zijn ingevoerd. We gaan hier niet verder discussiëren over het hoe en waarom, dus dit topic krijgt verder een slotje  ;)

Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]
It's always darkest before the dawn. [Florence Welch]