De vorige LTS party was in Ede, ik herinner me nog dat de ruimte er ongeveer zo uitzag?

Het was in ieder geval gezellig druk geworden. (prima bezoekers/ruimte verhouding)
Ubuntu is gratis en zal zolang mensen nog computers gebruiken hopelijk ook gratis blijven. Desalniettemin waren er in Ede volgens wel een paar Linux gerelateerde commerciele stands (sponsoren).
De bingo op het laatst vond ik ook leuk gevonden om net weer iets van de kosten te kunnen dekken

Niet commercieel denk ik, vergelijk het met de introductie feesten, om dat te regelen heb je ook vaak sponsoren (van o.a. bier

).
Catering... In Ede hadden ze gewoon wat broodjes en koffie/thee in de verkoop als ik het klopt wat ik zeg. Als de TU zegt, wij willen daar wel iets mee verdienen met de verkoop van broodjes/drinken/bitterballen (k zeg maar iets) dan is dat een overweging. Als het meer iets is dat geld gaat kosten, dan lijkt het me slimmer om zelf een partij broodjes/koffie/thee in te slaan en dit dan daar met vrijwilligers te regelen. Andere opties zijn (zelf eten meenemen/sponsor/Potluck (dat iedereen wat lekkers meeneemt om te delen) )
De vorige LTS party was op een zaterdag van 10:00 tot 16:00 en dan een 1 á 2 uur opruimen en voorbereiden/klaarzetten?
Ik weet niet wat voor materiaal er allemaal al is? Wegwijzers zijn zo te maken. Maar ik weet niet hoe het vorige keer geregeld was met de beamers, microfoons, pc's etc.
Edit: hier nog de link naar info over de LTS party in Ede!
http://www.releaseparty.eu/show.php5?page=home Daar zie je nog de sponsoren van toen en de prijsvraag etc.