Ik moet het vandaag nog eens uittesten, maar het zou weleens kunnen liggen aan NoScript. Het gekke is dat, nadat ik gisteren het bericht hierboven had gepost, Firefox opeens elke keer dat ik hem afsloot, ook afgesloten wás. Zul je altijd zien hè? Apparaat kapot, monteur erbij gehaald, en die vraagt zich dan af waarvoor ie moest komen want het apparaat doet het zoals het het zou moeten doen.
Zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij is er gisteren een update geweest van NoScript, net als vandaag. Als ik het me goed herinner, zijn er de laatste week meer updates voor NoScript geweest dan normaal. Dus misschien..... zijn ze daar bezig de 'fout' eruit te halen.
Als het probleem met het niet goed afsluiten van Firefox zich vandaag niet meer voordoet, dan ga ik er van uit dat NoScript de boosdoener is geweest.
't Is natuurlijk een ander besturingssysteem, maar in Windows XP geeft Firefox met dezelfde add-ons geen enkel probleem bij het afsluiten. Daar heb ik nog nooit die melding van een nog actieve Firefox gekregen.
Edit: Firefox net afgesloten, gekeken bij Systeemmonitor, tabblad Processen, en jawel, daar stond Firefox nog steeds in het rijtje. Waarom ie dan gisteren na het posten van m'n bericht iedere keer afsloot zoals het hoort......?
Edit2: Firefox afgesloten, gekeken op tabblad Processen...... geen Firefox te bekennen.

Blijf hier maar eens normaal bij.