Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Postcount/teller aantal berichten verdwenen  (gelezen 19058 keer)

Re: Postcount/teller aantal berichten verdwenen
« Reactie #50 Gepost op: 2011/09/12, 23:41:15 »
 XD

Sterren, koffiebonen, blikjes bier, vuilniszakken, sigaren, speelgoed, knakworsten, om maar wat te noemen, het ideale waarderingssysteem is ver van ons verwijdert. De datum mag van mij ook weg, ik denk dat een ieder wel weet welk antwoord/hulpverlener voldeed, een eenvoudig dank je of dank jullie is genoeg waardering. Voor mij, als de hulpvrager maar geholpen is, niet meer, niet minder. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #51 Gepost op: 2011/09/13, 00:22:47 »
@Gijsbert: XD
@Rachid: Het Bodhi-forum gebruikt gewoon een simpel modje: bij elke post staat een plusje en een minnetje. Vind je een post goed? Klik op het plusje. Vind je een post niks? Klik op het minnetje.
Simpel, maar het werkt perfect. Is dat een idee?

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #52 Gepost op: 2011/09/13, 08:16:41 »
XD

Sterren, koffiebonen, blikjes bier, vuilniszakken, sigaren, speelgoed, knakworsten, om maar wat te noemen, het ideale waarderingssysteem is ver van ons verwijdert. De datum mag van mij ook weg, ik denk dat een ieder wel weet welk antwoord/hulpverlener voldeed, een eenvoudig dank je of dank jullie is genoeg waardering. Voor mij, als de hulpvrager maar geholpen is, niet meer, niet minder. :)

Ja en die gekke overbodige nicknames (nummers missschien?) kunnen ook weg, samen met die vreselijke avatars. :) :P

« Reactie #53 Gepost op: 2011/09/13, 21:45:36 »
Ik wijk nooit af, ik geef alleen aan dat die teller zo de prullenbak in kan samen met alle overbodige info. En Leoquant wilt gewoon alles grijs, nog beter. Gewoon een berichtje: Bedankt meneer of mevrouw Grijs, mijn Ubuntu installatie draait weer als een zonnetje.
Meer hoeft niet, voorlopig. 8-)

« Reactie #54 Gepost op: 2011/09/13, 22:23:10 »
Ik wijk nooit af, ik geef alleen aan dat die teller zo de prullenbak in kan samen met alle overbodige info. En Leoquant wilt gewoon alles grijs, nog beter. Gewoon een berichtje: Bedankt meneer of mevrouw Grijs, mijn Ubuntu installatie draait weer als een zonnetje.
Meer hoeft niet, voorlopig. 8-)

+10

« Reactie #55 Gepost op: 2011/09/14, 10:05:30 »
Alleen over de postaccount en/of data onder je naam, niet meer en niet minder. =D

Ertussenin dus? =D

« Reactie #56 Gepost op: 2011/09/14, 19:09:47 »
En over dat berichtje gaat het nu juist NIET, meneer Gijs. :|
Alleen over de postaccount en/of data onder je naam, niet meer en niet minder. =D
Teller weg, gevolgd door alles weg. Daar gaat het juist om. Als dat na al die berichten nog niet doorgedrongen is, houd het voor mij op, om op strenge doch rechtvaardige wijze het een en ander duidelijk te maken. :evil:

« Reactie #57 Gepost op: 2011/09/14, 19:26:56 »
Dat gelijk had ik al. XD

« Reactie #58 Gepost op: 2011/09/15, 08:43:47 »
Dat gelijk had ik al. XD

Precies XD