Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Android gaat het nog zwaar krijgen...  (gelezen 22645 keer)

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #75 Gepost op: 2011/08/17, 10:30:57 »
@crashit: Ik had het over high-end tablets en niet over die meuk van archos.

« Reactie #76 Gepost op: 2011/08/18, 19:09:47 »
@ Vistaus: weet ik. Maar die Archos waar ik het over had kan best goed meekomen met de rest hoor. 1,5 GHz dualcore processor en Android 3.0. Weet alleen niet hoe het scherm is... En voor 400 heb je best een leuke Asus ;)

Verder zit er ook een soort van tabletoorlog aan te komen, waardoor waarschijnlijk de prijzen van die dingen omlaag gaan.
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #77 Gepost op: 2011/08/18, 19:59:41 »
@ Vistaus: weet ik. Maar die Archos waar ik het over had kan best goed meekomen met de rest hoor. 1,5 GHz dualcore processor en Android 3.0. Weet alleen niet hoe het scherm is... En voor 400 heb je best een leuke Asus ;)

Verder zit er ook een soort van tabletoorlog aan te komen, waardoor waarschijnlijk de prijzen van die dingen omlaag gaan.

Dat klopt, de prijzen gaan omlaag en het word dan gunstiger om er 1 te kopen.

Offline bwman

• Lid
« Reactie #78 Gepost op: 2011/08/18, 23:58:06 »
hmm  laat ik nou die meuk hebben van een archos 101, laat die nou ook alles doen wat ik wil dat ie doet  en als je de arnova bedoelde dan geef ik je 100% gelijk maar de opvolger van de arnova doet het stukken beter, en de nieuwe die hier eind september uitkomt zal het nog beter doen, en voor die prijs 299 voor de goedkoopste met de 1.5 dual core processor 3.0 android  verbeterde kijkhoek op het scherm 3g stick ingebouwd in het toestel voor 50€ meer,
30€ abbo per maand vindt ik heel duur voor jou xoom tablet , wat kan jou xoom meer dan die archos van mij  ben ik wel benieuwd naar heb r namelijk nog nooit mee gewerkt, wel gezien op youtube en in de winkel, jij hebt blijkbaar al met beide gewerkt.
voor de geïnteresseerden  link naar de volgende generatie die eind september uitkomt   http://www.archos.com/products/gen9/index.html?country=be&lang=en
« Laatst bewerkt op: 2011/08/19, 00:01:41 door bwman »
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #79 Gepost op: 2011/08/19, 00:45:15 »
Leuk ding zeg.
Snelle processor en genoeg ruimte en uit te breiden.

Leuk snel dingetje wat er oog nog eens goed uit ziet.
Volgende week eens kijken of ze die dingen ergens in de winkel hebben liggen om het een keer te proberen.

« Reactie #80 Gepost op: 2011/08/19, 11:22:03 »
@crashit: De Acer van 200 goedkoper heb ik uitgeprobeerd vooraleer ik de Xoom nam, maar dat scherm was erg onprettig. Dat was eigenlijk het enige, want verder deed ie het prima. De Asus kan ik al helemaal niet over naar huis schrijven qua afwerking.

@bwman: Ik heb het scherm van die Archos met Honeycomb niet getest (logisch) maar wel die van andere Archossen. Ik vond de schermen niet fijn typen en de afwerking vond ik ook niet helemaal lekker. Dat geldt trouwens ook voor de Asus. Alleen de Acer en mijn Motorola Xoom waren keurig afgewerkt. De HP Touchpad is er nu ook en die is eveneens toppie afgewerkt. En dat jij 30 duur vindt is jou mening. Mijn smartphoneabbo is 34,50 per maand (en van de meeste mensen die ik ken ligt het rond die prijs per maand) dus zo duur is het dan ook weer niet. Ik heb er wel mobiel internet bij he op mijn tablet ;)

Offline bwman

• Lid
« Reactie #81 Gepost op: 2011/08/19, 14:39:36 »
Mijn abbo kost 15 € per maand met 2 gb internet dus vind ik 30€ best duur maar das idd ieder zijn mening. afwerking is idd aan de magere kant van de archos maar hij werkt best wel fijn hoor heb hem nu een vier maanden in bezit, maar met de afwerking kan ik best leven de prijs is dan ook veel minder dan de meeste tabs al maar goed dat smaken verschillen he anders zou het allemaal eenheidsworst worden he.
                                         its something you are
Saab enthousiast

« Reactie #82 Gepost op: 2011/08/20, 18:08:05 »
@crashit: De Acer van 200 goedkoper heb ik uitgeprobeerd vooraleer ik de Xoom nam, maar dat scherm was erg onprettig. Dat was eigenlijk het enige, want verder deed ie het prima. De Asus kan ik al helemaal niet over naar huis schrijven qua afwerking.
Dat  van die Acer vond ik ook hoor. Dat scherm had een of andere blauwe zweem over zich en dat irriteerde me toen ook. 't Voordeel van dat ding was wel, dat ie een usb-poort heeft. Dat heeft geen enkele andere tablet ;)

Asus werkt verder ook prima. De afwerking vind ik helemaal niet slecht (hij is stevig, al kraakt het af en toe wel een beetje) en met elke update wordt het ding een stuk stabieler ;) Afgezien van de accuduur issie wat mij betreft even goed als die Acer en als die Xoom. Alleen aan de iPad 2 kan ie niet tippen... ;)

"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

« Reactie #83 Gepost op: 2011/08/20, 22:42:38 »
@crashit: Ben ik dus niet de enige die dat vond :)
Overigens heeft de Xoom ook een USB-poort ;)

Ik ben overigens aan het proberen een HP Touchpad te bemachtigen voor 99 euro nu HP ze voor die prijs verkoopt :D

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #84 Gepost op: 2011/08/21, 08:09:15 »
@crashit: Ben ik dus niet de enige die dat vond :)
Overigens heeft de Xoom ook een USB-poort ;)

Ik ben overigens aan het proberen een HP Touchpad te bemachtigen voor 99 euro nu HP ze voor die prijs verkoopt :D
99 euro? Waarom zo laag :o

« Reactie #85 Gepost op: 2011/08/21, 11:47:59 »
Omdat HP gaat stoppen met haar WebOS-apparaten (dus de Touchpad, de Pre en de Veer). Daarom doet HP de restanten voor spotprijzen weg.
Maar gezien het feit dat half Amerika nu een Touchpad voor 99 heeft bemachtigd (of 149 indien de 32 GB-versie), moedigt het ze misschien wel aan om low-end tablets te gaan maken.

Maar goed, dat is dus de reden dat ie nu zo goedkoop is ;) Hopefully I'm lucky to get one :D

Offline bwman

• Lid
« Reactie #86 Gepost op: 2011/08/21, 14:40:51 »
mijn archos heeft trouwens ook een usb ingang dus zijn r meerdere tabs met usb aansluiting.
                                         its something you are
Saab enthousiast

« Reactie #87 Gepost op: 2011/08/21, 20:48:54 »
Ik heb ook nooit gezegd dat de Xoom en EEE de enige zijn. Ik noemde alleen die 2 omdat ik daarvan wist dat ze een USB-ingang hebben, van Archos wist ik dat niet.

Offline bwman

• Lid
« Reactie #88 Gepost op: 2011/08/24, 16:24:53 »
had het ook niet op jou maar op een eerdere post waar ui zelf ook op reageerde ;-)
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline bwman

• Lid
« Reactie #89 Gepost op: 2011/08/24, 16:44:23 »
dubbele post door pc probleem
« Laatst bewerkt op: 2011/08/24, 16:48:27 door bwman »
                                         its something you are
Saab enthousiast

« Reactie #90 Gepost op: 2011/08/24, 18:18:20 »
mijn archos heeft trouwens ook een usb ingang dus zijn r meerdere tabs met usb aansluiting.
Hmmm... dat is dan de tweede die ik ken met een usb-ingang. In ieder geval hebben niet veel tablets dat :P

« Reactie #91 Gepost op: 2011/08/24, 20:55:55 »
bwmans Archos, Motorola Xoom, Asus EEE Transformer, Acer Iconia. Dat is toch best aardig totnutoe dat al 4 dat hebben.

Offline bwman

• Lid
« Reactie #92 Gepost op: 2011/08/26, 09:48:44 »
idd en ik vind het een must op een tablet. lekker handig, had nooit gedacht dat een tablet zo handig zou zijn, gebruik het echt wel dagelijks voor allerhande dingen.
                                         its something you are
Saab enthousiast

« Reactie #93 Gepost op: 2011/08/26, 11:50:37 »
Nog eentje in het rijtje van USB: vandaag is een hack verschenen op XDA om de Galaxy Tab 10.1 (die met Honeycomb) ook USB-hostfunctionaliteit te geven. De hack is heel simpel te installeren.
Dus mooi dat we weer eentje kunnen toevoegen aan dat rijtje.

Verder bwman +1 :)

« Reactie #94 Gepost op: 2011/08/26, 14:15:22 »
@femke: Als het 99 dollar is en geen 99 euro, waarom heb ik dan een HP Touchpad in Frankrijk besteld een paar dagen geleden voor 99 euro? Niettemin bedankt voor het meedenken ;)

« Reactie #95 Gepost op: 2011/08/26, 17:19:52 »
http://www.fnac.com/HP-TouchPad-9-7-Tactile-16-Go-WiFi/a3613653/w-4#bl=HGBPlsi1
Alleen staat er nu geen prijs bij, omdat ze wachten op een nieuwe voorraad. Maar zal je even een screenshot geven ter bewijs:

(die 111 euro is dus 99 voor de Touchpad plus 12 euro verzendkosten)

Hier ook nog een bewijslinkje: http://www.tabletmax.net/big-sell-off-hp-wins-europe-touchpad.html
"In France, Fnac website briefly proposed the HP tablet to 99 euros (16 GB) and 129 euros (32 GB) Monday early evening."
(maandag was dus afgelopen maandag, wanneer ik hem ook besteld heb)

« Reactie #96 Gepost op: 2011/08/29, 10:49:56 »
@femke: Als het 99 dollar is en geen 99 euro, waarom heb ik dan een HP Touchpad in Frankrijk besteld een paar dagen geleden voor 99 euro? Niettemin bedankt voor het meedenken ;)

Omdat die mensen ook wat moeten verdienen !

$99 linkjes
 http://www.hp.com/united-states/webos/us/en/shopping-touchpad.html
http://gadgetbox.msnbc.msn.com/_news/2011/08/22/7439475-99-hp-touchpad-deal-too-good-to-last

Ebay en amazon lopen nog achter...  =D
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

« Reactie #97 Gepost op: 2011/08/29, 11:14:51 »
Je komt een beetje laat aanwaaien. Ik heb in die post boven jou post al het bewijs geleverd.
Daarbij verzenden de Amerikanen niks naar Nederland, dus jou linkjes heb ik ook niet bijster veel aan. Niettemin bedankt voor het meedenken ;)

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #98 Gepost op: 2011/08/29, 11:21:08 »
Je komt een beetje laat aanwaaien. Ik heb in die post boven jou post al het bewijs geleverd.
Daarbij verzenden de Amerikanen niks naar Nederland, dus jou linkjes heb ik ook niet bijster veel aan. Niettemin bedankt voor het meedenken ;)

Amerikanen verzenden heel graag naar Nederland maar dan moet je het bij bedrijven die het niet doen anders doen en kan het zelfs in de verzendkosten een hoop geld schelen.
Ik laat het verzenden naar wat vrienden van mij in Amerika en die zenden het dan naar mij.

In Nederland vragen ze nog ruim 400 Euro zag ik.
Vraag mij af of die ook de prijs aanpassen.

« Reactie #99 Gepost op: 2011/08/29, 14:02:01 »

Tis een beetje moeilijk voor je te begrijpen allemaal, snap ik, maar ik liet zien dat Femke gelijk had betreffende de $99 ipv euro.

En sinds wanneer versturen/verschepen Amerikanen nix meer naar NL ?
Ik koop nog regelmatig spullen in de USA en krijg het nog altijd netjes binnen, hebben ze een hekel aan jouw dat ze je nix opsturen ?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D