@Pjotr: Nee hoor. 10.10 staat helemaal niet op de planning. Jou verwijzing was een verwijzing naar een bericht uit juni 2010 Later is dit bijgeschaafd, zoals ik ook al eerder aangaf met mijn verwijzing. Er staat geen 10.10 op de planning. Wil niet zeggen dat het niet meer kan wijzigen, maar vooralsnog staat ie er niet op, dus vooralsnog kunnen we aannemen dat ie het krijgt,
Goed lezen..... Mijn verwijzing staat helemaal los van de jouwe.
"Mijn" verwijzing geeft het
algemene beleid weer, dat Canonical toepast inzake Firefox. "Jouw" verwijzing heeft alleen betrekking op 10.04 LTS (staat ook in het onderwerp van het desbetreffende Launchpad-draadje).
Het algemene beleid is dus niet gewijzigd, en daar is ook helemaal geen aanleiding toe. Sterker nog, dat zou volstrekt onlogisch zijn: dan zouden de ontwikkelaars van Canonical immers toch nog moeten gaan prutsen aan een "dode" Firefox-versie. En daar hebben ze nou juist geen trek meer in.
Indien FF 3.6.x niet meer wordt ondersteund door Mozilla voordat 10.10 z'n levenseinde bereikt, dan krijgt ook 10.10 dus nog gewoon FF4. Quod erat demonstrandum.
@vanadium: het kan inderdaad wel nog een hele tijd gaan duren, ja....