Nah.. ik zou gewoon het Mint stuk van het eiland gaan bemannen. Er zijn van wel wat Ubuntu-NL'ers die willen bijspringen met een Mint installatie mocht het te druk worden.
Wat betreft de beschikbaarheid van internet: van de vorige keer in Ede kan ik me herinneren dat de bandbreedte voor anderen dan de installateurs (lees sprekers en anderen) zeer gering was, zo weinig dat het bijna onwerkbaar was.
Ik maak iig wat bootable stikkies
Mijn klapdoosie gaat misschien ook mee, maar er staat win7 op, is dat erg
Citaat van: markba op 2011/05/20, 13:47:39Wat betreft de beschikbaarheid van internet: van de vorige keer in Ede kan ik me herinneren dat de bandbreedte voor anderen dan de installateurs (lees sprekers en anderen) zeer gering was, zo weinig dat het bijna onwerkbaar was.+1 voor deze, ik heb daar bijna drie kwartier zitten wachten tot alle updates binnen waren. Hopen dat dat deze keer beter is.
sudo apt-get install squid-deb-proxy
sudo apt-get install squid-deb-proxy-client
Citaat van: tiempjuuh op 2011/05/20, 18:03:55Mijn klapdoosie gaat misschien ook mee, maar er staat win7 op, is dat erg Ja, bij binnenkomst word je gefouilleerd op Microsoftproducten en moet je ze inleveren. Die krijg je weer terug als je weg gaat.
Citaat van: Luuk de Leest op 2011/05/20, 18:17:14Citaat van: tiempjuuh op 2011/05/20, 18:03:55Mijn klapdoosie gaat misschien ook mee, maar er staat win7 op, is dat erg Ja, bij binnenkomst word je gefouilleerd op Microsoftproducten en moet je ze inleveren. Die krijg je weer terug als je weg gaat. Briljante opmerking XD 1 van de beste die ik hier op het forum heb gehoord, serieus XD
http://cad.cx/blog/2010/11/10/squid-deb-proxy-or-how-updates-fly-at-work/Misschien is dit een oplossing voor snelle updates? Eenvoudig in gebruik, en snel.
sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade