Toch zou ik zeker de optie die ik voorstelde gaan uitvoeren, lijkt me dat je wel bewijs materiaal wilt hebben om je onschuld te bewijzen?
Ik neem even aan dat de persoon in kwestie die over jouw netwerk dit uitgevreten heeft, niet weet dat je een inval heb gehad.
Dus zet een loggende pc neer met PFsense en Ntop, of installeer Ntop op je huidige pc en kijk of dit ook goed werkt.
(Beter is Ntop te gebruiken daar waar het netwerk verkeer in en uitgaat voor een kompleet beeld.)
Zet je wifi weer open voor iedereen en gebruik het resultaat van Ntop om zometeen voor de rechter je werkelijke onschuld te bewijzen
en tevens de schuldige aan te wijzen die dit gedaan heeft.
Behalve bezit van illegaal materiaal zal hij ook gestraft kunnen worden door in te breken op jouw netwerk.
Een eventuele schade vergoeding van alle ongemak die je hebt geleden door zijn handelen kan je dan op hem verhalen.
Naast traumatisch letsel en werkelijke schade kan je dan ook verhalen van het opnieuw aanschaffen van een pc enz enz.
Dus schakel je rechtsbijstand verzekering in of een schade letsel advocaat (SAP advocaten?)
Mocht de persoon in kwestie jouw niet de miljoenen claim kunnen betalen, geeft dit nix, want dit krijg je uitbetaald via de regering, waarna de regering bij deze persoon tot in lengte van dagen de schade zal blijven terug vorderen.
Al met al zou ik dit wel gaan doen want het heeft een goede kans van slagen.
ik zou het er zeker niet bij laten zitten.....