Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waarom gebruik jij nog steeds ubuntu?  (gelezen 22931 keer)

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Waarom gebruik jij nog steeds ubuntu?
« Reactie #25 Gepost op: 2011/02/04, 20:55:47 »
Waarom ben je overgestapt naar ubuntu
Omdat een ander gammel OS mij de strot uitkwam, elke 3 maanden opnieuw installeren, gevoelig voor virussen en wagenwijd open voor aanvallen.
en waarom gebruik je het nog steeds?
Bestaat er dan iets beters?
Het doet alles wat ik wil, op een manier die mij aanspreekt/
En ....... het is democratisch, je mag meedenken waar het in de toekomst heen gaat, welk ander OS is zo open ?
Waarom zou je ubuntu adviseren in combinatie met windows?
Om je telefoon te updaten, maar dat kan ook m.b.v. Virtualbox !
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

« Reactie #26 Gepost op: 2011/02/04, 21:18:40 »
@Ron: Dat hangt er dan wel vanaf welke telefoon. Bij Android is dat doorgaans niet nodig, behalve bij SE en Samsung dan.

Offline niekn

• Lid
    • omega-xis
« Reactie #27 Gepost op: 2011/02/05, 10:01:15 »
Waarom ben je overgestapt naar ubuntu
Omdat een ander gammel OS mij de strot uitkwam, elke 3 maanden opnieuw installeren, gevoelig voor virussen en wagenwijd open voor aanvallen.
en waarom gebruik je het nog steeds?
Bestaat er dan iets beters?
Het doet alles wat ik wil, op een manier die mij aanspreekt/
En ....... het is democratisch, je mag meedenken waar het in de toekomst heen gaat, welk ander OS is zo open ?
Om je telefoon te updaten, maar dat kan ook m.b.v. Virtualbox !

ik had daarom windows XP in virtualbox geinstalleerd. (en ook om de tomotom te updaten). echter die windows XP is na installatie slechts 3 boots megegaan.
het verhaal is bij mij met windows altijd hetzelfde, alleen heb ik nu ubuntu met daarin een schermpje met errorcodes en BSOD's. ben erg blij dat ik dat schermpje gewoon kan sluiten en lekker verder kan draaien op het achterliggende ubuntu :-)

« Reactie #28 Gepost op: 2011/02/05, 11:06:24 »
Citaat
Waarom gebruik jij nog steeds Ubuntu?
Om builds van LibSylph voor Ubuntu te maken.
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline culann

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2011/02/05, 12:25:06 »
Waarom ik nog steeds ubuntu gebruik?
Nou, paar jaar geleden, juli 2008, heb ik de overstap gemaakt toen ik een nieuwe laptop kocht. Al lange tijd was ik het wachten zat als ik mijn computer opstartte tot het moment dat ik ook daadwerkelijk de computer kon gebruiken. Ging van computer aanzetten, kopje koffie zetten, ratel ratel, virus scanner, nog een scanner, ratel ratel... Ah... firefox start op... o, nee toch nog niet... ratel ratel... ja eindelijk... En dan was ik snel al 10 minuten aan het wachten, maar moet wel toegeven dat m'n computer toentertijd al een oud beestje was en al niet meer de snelste. Verder ben ik ook nooit een computer wonder geweest, als er iets mis was, of als ik een programma wilde installeren, ging al snel de hulplijn naar mijn vader (die computeren wel leuk en boeiend vind) open, zo kwam ik er wel uit meestal, maar had geen idee wat ik aan het doen was. dus zal niet alleen aan windows xp gelegen hebben dat ik zo'n trage computer had, maar, toegegeven, ook aan de onkunde van de gebruiker. Tegen de tijd dat ik een laptop wilde kopen, kwam mijn vader met de tip om eens linux ubuntu te proberen, mijn oom had daar nogal goede ervaringen mee. Nou ja, eens proberen dan, hoewel linux da's toch voor mensen met heel veel verstand van computers? Nieuwsgierig allerhande informatie op gezocht, een computer die meteen opstart en snel is, geen zorgen om virussen, dat klinkt toch wel interessant. Uiteindelijk ubuntu 8.04 op die oude computer gezet, was toch niets aan te verliezen, bovendien stond ik op het punt een laptop te kopen, dus als het wel mis ging, geen probleem. Nou dat ging vlot allemaal! Zo moeilijk bleek linux bij nader inzien niet te zijn! Toen ik de laptop gekocht had vol spanning, dualboot windows vista/ubuntu 8.04 geïnstalleerd, wel eng hoor... Vooral op een nieuwe computer. Maar eigenlijk ging het helemaal vanzelf.
Bij gebruik, vond ik het eigenlijk steeds leuker worden, wat een verademing, een computer die doet wat je 'm opdraagt, en dat voor een computer leek als ik. Snel, eenvoudig te bedienen, helder qua opzet en structuur. Eigenlijk begon ik computeren wel interessant te vinden, leuk zelfs. Binnen een paar maanden stond er alleen nog maar ubuntu op m'n laptop, windows startte ik toch nooit meer op, nergens voor nodig in mijn geval. en sindsdien is mijn liefde voor computers alleen maar gegroeid, kijk dagelijk op dit ubuntu forum (post weliswaar zelden, is niet echt nodig aangezien er erg weinig problemen voor doen en als er al iets voordoet dan vind ik de antwoorden meestal wel in wat al reeds geschreven is hier of via de onvolprezen site van pjotr, waarvoor meermaals dank pjotr!) En vanaf 8.04 heeft elke nieuwe versie van ubuntu al gedraaid op deze laptop die nog steeds even snel is, en nog nooit echte problemen heeft gehad.
Sinds het ontdekken van linux, in het bijzonder ubuntu, hoewel ook zeker niet te vergeten mint dat nu op m'n tweede computer draait en waar ik een muziek computer van gemaakt heb, moet ik zeggen dat mijn desinteresse in computers omgeslagen is plezier en iets begrijpbaars. En dat voor een leek zoals ik, want nog steeds ben ik een ongelooflijke leek op dit gebied.
Al met al ubuntu is voor mij simpel weg een in gebruik simpel begrijpbaar en ook niet te vergeten stabiel en snel besturingssysteem dat eigenlijk veel meer credits en bekendheid verdient, dan het nu heeft. En waar meer mensen, die niet perse iets met computer hebben, veel baat zouden hebben als ze het eindelijk ook eens zouden ontdekken! Dat zou veel computerleed schelen in deze digitale tijden...

Zo, dit is eigenlijk een heel verhaal geworden, was niet mijn bedoeling en heb nog niet alles geschreven wat ik wilde schrijven... Maar goed hier laat ik het toch maar even bij.

Groeten,
culann

« Reactie #30 Gepost op: 2011/02/05, 17:54:39 »
(Probeer eens in Win7 met de explorer een file-type van een file te wijzigen ...).

sorry maar dat is zo gedaan
je bedoeld dat wat achter de . staat tog?

Inderdaad. Ik had een .txt bestand en wou dat in een .bat-bestand veranderen via de explorer. Je krijgt dan een file.bat-bestand
te zien, maar het heeft nog steeds de .txt-extensie. Om een .bat-file te bekomen heb ik dat via dos-prompt of een andere programma dienen te doen (Geany/Notepad/wordpad/....).

« Reactie #31 Gepost op: 2011/02/05, 18:03:43 »
(Probeer eens in Win7 met de explorer een file-type van een file te wijzigen ...).

sorry maar dat is zo gedaan
je bedoeld dat wat achter de . staat tog?

Inderdaad. Ik had een .txt bestand en wou dat in een .bat-bestand veranderen via de explorer. Je krijgt dan een file.bat-bestand
te zien, maar het heeft nog steeds de .txt-extensie. Om een .bat-file te bekomen heb ik dat via dos-prompt of een andere programma dienen te doen (Geany/Notepad/wordpad/....).

dat is heel simpel

in bijv. de verkenner

extra - mapopties - weergave - extensies voor bekende bestandstypen verbergen

vinkje weghalen
weer terug van weg geweest gebruik ubuntu 12.04 weer

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #32 Gepost op: 2011/02/05, 19:02:09 »
Ik heb vanmiddag een nieuwe harde schijf in mijn laptop gezet.
Het installeren van Windows 7 duurde 1,5 uur.
Er werd een hoop zooi geïnstalleerd die maar 3 maanden gratis zijn en daarna moet je er voor betalen zoals office, virus scanner en zo meer van die software.
De pc werd 5x opnieuw opgestart. Toshiba douwt er nog eens een hoop nutteloze software op die het opstarten alleen maar trager maakt.
Na de installatie van Windows 7 ben ik begonnen met Ubuntu te installeren.
Dit duurde veel korter en nu ben ik aan het kijken wat ik er op wil hebben.
Ik hoef nergens voor te betalen en ik hoef niets te verwijderen omdat er niets geïnstalleerd word wat je niet wilt hebben.
Maar 2x hoeven te herstarten. 1x na het installeren en 1x na de update.
Open office stond er gelijk op en ik hoef er niet voor te betalen. Kan zelf mijn Thema aan passen zoals ik wil. Heb net Gnomenu geïnstalleerd.
Hoef nog maar een paar programma's te installeren en dan is Ubuntu hoe ik hem wil hebben.
Kan ik van mijn Windows nog niet zeggen. Moet daar nog een hoop verwijderen en msconfig aan passen.
Keuze is dus niet moeilijk. Ubuntu wint het.
een vriend van mij heeft het vanmiddag gedownload en gaat het in VMware proberen.
Hij zal net als mij snel om zijn.

« Reactie #33 Gepost op: 2011/02/05, 19:37:30 »
Waarom ben je overgestapt naar ubuntu en waarom gebruik je het nog steeds?
Eigenlijk was het toeval, eerst had ik kde, dat was een beetje messed up, daarna ben ik ubuntu gaan testen, en ik vind het, gewoon heel lekker werken met ubuntu, ook al mis ik alle windows software. Daarna zijn mijn homeplugs kapot gegaan en had een wifi pci kaart geinstalleerd. Eigenlijk wilde ik windows installeren in dual boot voor de games+software die ik gebruikte alleen freezed mijn pc steeds vanwege de wifi kaart, dus nu zit ik voor eeuwig vast aan Ubuntu/Kubuntu :D

Als je geen gamer ben raad ik dit juist af en zou ik volstandig overstappen op linux!
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu

« Reactie #34 Gepost op: 2011/02/07, 22:21:57 »
Sinds het ontdekken van linux, in het bijzonder ubuntu, hoewel ook zeker niet te vergeten mint dat nu op m'n tweede computer draait en waar ik een muziek computer van gemaakt heb, moet ik zeggen dat mijn desinteresse in computers omgeslagen is plezier en iets begrijpbaars. En dat voor een leek zoals ik, want nog steeds ben ik een ongelooflijke leek op dit gebied.
Culann, wat een prachtverhaal schrijf je hier, een mooiere reclame voor Linux is nauwelijks denkbaar! Dat een weinig geïnteresseerde leek - zoals je jezelf omschrijft - plezier in computeren krijgt door Linux, is veelzeggend. Maar het zegt ook iets over je opstelling, kennelijk ben je bereid dingen te leren en nieuwe wegen te bewandelen. Een oud gezegde in de Linux-wereld is: Linux kiest z'n eigen vrienden. Daar ben jij vast een van! Welkom.  :)

Offline Tom

• Lid
« Reactie #35 Gepost op: 2011/02/07, 23:22:00 »
Een oud gezegde in de Linux-wereld is: Linux kiest z'n eigen vrienden.   Smiley

Daar ben ik nu eens echt van gepakt. :P
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #36 Gepost op: 2011/02/08, 17:31:28 »
Op de eerste vraag: waarom  Ubuntu ?
--> eerst vanuit gewone interesse, later vanuit een professioneel standpunt = goedkoop, betrouwbaar, en het is een volledig alternatief voor diverse doeleinden. (Volgende week leveren we onze eerste Ubuntu - toegangscontrolesysteem op bij een klant)
Ook het vrije karakter van Ubuntu maakt een bewuste keuze.
De hulp voor Ubuntu is doelgerichter en effectiever dan Windows (ik spreek van ervaring vanaf DOS 4.0 en AL de opvolgers t.m. Windows 7).
Professioneel is Canonical in staat om geavanceerde dingen voor je op maat uit te werken, en is de hulpverlening er al binnen de 24h ! (Mits een billijke vergoeding)
Met Gold Certified Partners van Microsoft, ben je ook goed uit maar je betaalt je blauw !

Ook niet te vergeten; loopt je systeem dan toch onverhoopt in de soep, je kan vrij herinstalleren zoveel je wilt ! (Geen maximum activeringssyteem zoals bij XP, VISTA, en 7)

--> Dualboots zijn er voor de twijfelaars XD
Serieus, een Windowssysteem achter de hand hebben is niet zó'n slechte keuze.
Maar een dualboot is voor je harde schijf eigenlijk (bij veel gebruik) een moord; booten in pak weg de helft (én het begin) van je disk kan leiden tot een crash. De mechanica van die schijven heeft zijn beperkingen! Zeker de schijven van 750Gb tot 1,5 Tb zijn kwetsbaar !
Windows is in alle versies een héél zwaar systeem om op te starten, dus laat dat als systeem op zichzelf. Maw wil je per se een Windows hebben voor een applicatie die je niet in Linux kan vinden; koop een occassie laptopje voor pakweg 200€ en gebruik dat alleen voor die Windows en dat progje.

Ik hoop een beetje je vraag te hebben beantwoord .... Succes met de opmaak van die site ! (zal deze zeker eens bezoeken !)

Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #37 Gepost op: 2011/02/08, 21:31:54 »
Heb windows nog nodig voor een aantal games helaas.
Tevens is mijn laptop niet krachtig genoeg om de spellen die wel onder linux draaien door middel van wine, te draaien.
Om mijn harde schijf geef ik niet zo veel. Koop wel weer een nieuwe. Die dingen kosten ook niets meer vergeleken met een aantal jaar geleden.

Maar zodra ik een desktop pc heb, zal het alleen Linux zijn.
Dan draai ik windows in vmware om spellen te spelen die niet onder linux draaien.

Heb nu ook vmware draaien met winxp en dat draait goed.
Vooral nu ik er extra geheugen bij gezet heb.

Ik kwam er vandaag weer achter waarom Linux zo fijn is.
Mijn hdd houder is aangekomen en die heb ik gelijk voorzien van een harde schijf en aan de pc gehangen.
Dit gebeurde er in Linux.
Ik hing hem er aan en gelijk zat ik op de harde schijf.
Kreeg alle partities te zien en kon overal bij.
Geen gezeur over drivers.
Nu werkt mijn koptelefoon ook nog eens met linux en nu ben ik helemaal blij. alles werkt gewoon super.
laptop word niet trager als je hem heel de dag laat draaien en de meerdere desktops zijn super fijn.
Heb nu ook zo iets in windows 7 geïnstalleerd zodat je 7 desktops hebt. Het werkt alleen niet zo fijn. Je krijgt een klein icoontje rechts onderin en daar moet je op klikken. dan opent hij een schermpje en kun je een desktop kiezen.

« Reactie #38 Gepost op: 2011/02/08, 22:19:26 »
Razend snel - ontzettend veilig - werkt heerlijk snel - geen idiote restarts als je updates binnenhaalt (nu jah, bijna geen ;)) - alles werkt zonder problemen.

Moet eerlijk zeggen dat ik onlangs ook windows 7 geïnstalleerd heb. Maar tot nu toe heb ik het bijzonder weinig nodig gehad :) Ik kijk af en toe wel een filmpje via 7, want die speelt het toch iets beter en zonder tearing af. Ben ook te lui om uit te zoeken waar dat tearing vandaan komt ;)
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

« Reactie #39 Gepost op: 2011/02/08, 22:37:47 »
@emiel: Nou, een laptop harde schijf is anders nog steeds niet goedkoop hoor ;)

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #40 Gepost op: 2011/02/08, 22:40:12 »
Ik moet eerlijk zeggen, ik werk al anderhalf jaar zonder Windows.
Sjemig, was een bevrijding, Na jaren winterslaap onder de leiband vanuit Redmond, heb ik sinds een tijd Linux ontdekt. wat een bevrijding, Ik heb weer het gevoel dat ik zelf de baas ben over mijn pc, en ik heb weer alle plezier in computeren terugggevonden. wat is het leuk, uiteindelijk!

Een tijd geleden heb ik een pittige discussie gehad met mijn zwager. Hij is een Eppel-fan, en heeft vol verbazing gekeken wat ik allemaal met Linux kan. En toch, hij was niet om. Hij wil geen gedoe, gewoon werken, veel fotobewerking, en is bereid daarvoor te betalen. Toch heb ik daarvoor respect, hij maakt nl. een bewuste keuze. Ik heb met zijn nieuwe apparaat gewerkt, gelikt allemaal, maar niks voor mij. Maar hij maakt een bewuste keuze zonder onnozelheid, en dat waardeer ik.

Maar ik ben een echte Linux-man. Dan maar uitproberen en geëmmer, maar totale vrijheid. Dat wil ik, en krijg ik. Ik heb m'n plezier in computeren weer totaal terug, en daar ben ik heel blij om. Wat andere mensen willen, vind ik ok, Vrijheid, blijheid, maar kom me mji niet aan mij aan mijn eigen keuze, want ik weet nu donders goed wat ik wil.

En daarom ben ik een hele tevreden Linux en Ubunt gebruiker. Mooi man!  ;)

Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #41 Gepost op: 2011/02/09, 00:04:45 »
@emiel: Nou, een laptop harde schijf is anders nog steeds niet goedkoop hoor ;)

50 euro 500 gig 7200 toeren.
Dat vind ik niet duur.
Kan nog goedkoper en ook met meer gig aan ruimte maar ik vond 500 voor mijn laptopje genoeg.
37 euro voor 4 gig laptop geheugen.
Deze prijzen vind ik ontiegelijk laag.
Weet nog dat ik (toen ze op de computer beurs nog pc's verkochten) op zondag vlak voor ze sloten van stand naar stand rende voor de aanbiedingen. Dan ging alles tegen dump prijzen er uit en vooral geheugen.
Zo heel wat voor die tijd koopjes gedaan.
Nu gaat het allemaal over het internet.

« Reactie #42 Gepost op: 2011/02/09, 00:28:28 »
Waar vind jij dat dan? Want zo goedkoop vind ik laptoponderdelen niet bij de reguliere winkels (Media Markt, MyCom, Dynabyte etc.).

Offline Pisces75

• Lid
« Reactie #43 Gepost op: 2011/02/09, 01:06:35 »
Heb vanavond weer eens een woede uitbarsting gehad... =D =D =D
Waar draaide het om Windows XP... ( Momenteel haalt dat besturingssysteem me het boed onder de nagels vandaan... Is het niet het een dan is het wel wat anders... ook vandaag twee trojans verwijderd...)
:evil:

Nee toen ik van Linux hoorde dacht ik interessant! Dit was Fedora.
Nog niet zo heel lang geleden vond iktoevallig??? een blad Genaamd: Linux Starter met CD-rom met daarop Linux Ubuntu 8.10.
Heb deze installatie een poosje gebruikt naast Windows XP.
Maar op een gegeven moment ben ik toch (eigenwijs) weer XP alleen gaan gebruiken.

Inmiddels ben ik helemaal om... Heb op de laptop Ubuntu 10.10 draaien en op de Desktop draait Linux Mint 9 KDE.

Nadat Linux was geïnstalleerd werd ik echt helemaal blij...
Echt een moment van Dit had ik veel eerder moeten doen...

Waarom ik toch nog Windows gebruik: MSN, Photoshop, ( ja er is Gimp weet ik ;) )  Op dit moment ben ik nog niet klaar om helemaal over te gaan op het fascinerende Linux...
Groet, Pisces75

Op naar de volgende uitdaging...;-)

Offline Stijnen

• Lid
« Reactie #44 Gepost op: 2011/02/09, 02:20:02 »
9 van de 10 argumenten hier zijn eerder: waarom gebruik ik Linux, en niet zozeer specifiek waarom Ubuntu ...
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

« Reactie #45 Gepost op: 2011/02/09, 10:02:11 »
Waarom ik ben overgestapt naar Ubuntu?
Dit filmpje geeft ongeveer wel de grootste deel van de redenen. ;)
http://www.collegehumor.com/video:1886349

Ook van de windows update werd ik kriegel.
Het downloaden duurt vreselijk lang. (uren)
Je kan de updates niet altijd meteen installeren, maar bij afsluiten gaar het opeens miepen dat dat nog moet gebeuren en gaat rustig aan de gang voor het zich afsluit. Handig als je net weg moet.  :-[
Werden de updates wel meteen geïnstalleerd dan kreeg je weer vaak om de haverklap een melding dat de computer opnieuw moest worden opgestart.

Komt er nog bij dat verschillende fabrikanten allemaal hun eigen update programma hebben die na elkaar allemaal komen miepen dat er updates zijn, maar zodra je ze laat werken opeens niets vinden. :|

Ubuntu Linux is een hele verademing.  :D
Alles in 1 update manager en als die langer dan 3 minuten bezig is is dat uitzonderlijk. (De snelheid van het downloaden is natuurlijk afhankelijk van de internetverbinding. ;))
Verbindingen zoals USB, Netwerk, e.d. worden voluit gebruikt. (Niet 80% als bij windows.)
Meeste onderdelen werken snel en soepel.

Waarom gebruik ik nog steeds Ubuntu?
Heb bij de aanschaf van mijn laptop geprobeerd de windows 7 die er al op stond te gebruiken.
Dat heb ik 2 weken uitgehouden. Toen kon ik het niet meer verdragen.
De windows update is nog erger geworden dan het al was.
Nu herstart het spontaan je computer als de updates zijn geïnstalleerd en je bent niet snel genoeg te melden dat dat niet mag. (Daar gaat een paar uur werk.)

Het ontbreken van verschillende bureaubladen miste ik ook enorm.

Snel weer terug naar Ubuntu. Heeeeerlijk. Net vakantie 8)

Dual-boot windows - Ubuntu.
Op de laptop helaas wel. Sommige programma's voor mijn studie draaien alleen op windows.
Omdat het nog wel eens om specifieke dingen gaat zijn er maar zeer beperkte alternatieven en VirtualBox is ook niet bruikbaar.

Mijn desktop is volledig Ubuntu. =D
« Laatst bewerkt op: 2011/02/09, 10:08:42 door Erik Krom »

« Reactie #46 Gepost op: 2011/02/09, 11:07:36 »
Ik gebruik al enkele jaren enkel Linux omwille van de degelijkheid. Heb dan ook al jaren geen last meer van dat Windows-gehannes.

Bij ons hier, op de computerclub krijg ik van Windows-gebruikers regelmatig de vraag: 'Gebruik jij een anti-virus programma, en zoja, welke?'

Dan antwoord ik altijd 'een anti-virus programma?: ja, welk?: Linux'.  :D
Laptop MSI U123 (160 GB) 1 GB ramMint Cinnamon 18 LTS
Laptop Toshiba Tecra  (80GB) 2 GB ram Fedora 24
Dell Latitude D600 Pentium M 1400MHz 512MB ram
Bouwjaar 2003 met Debian 8 (Jessie)

« Reactie #47 Gepost op: 2011/02/09, 21:40:49 »
Ik gebruik al enkele jaren enkel Linux omwille van de degelijkheid. Heb dan ook al jaren geen last meer van dat Windows-gehannes.

Bij ons hier, op de computerclub krijg ik van Windows-gebruikers regelmatig de vraag: 'Gebruik jij een anti-virus programma, en zoja, welke?'

Dan antwoord ik altijd 'een anti-virus programma?: ja, welk?: Linux'.  :D

Een antivirusprogramma? wat is dat?   XD
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu

« Reactie #48 Gepost op: 2011/02/09, 21:52:42 »
Dat is Linux XD

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #49 Gepost op: 2011/02/09, 21:58:34 »
Waarschijnlijk ben ik besmet  XD