word hier ook goed geholpen, ongeduldig: ik weet het zo nog niet :-) kben nogal koppig ik wil dat het werkt zo simpel is het, kheb hiernet opnieuw een nieuwe install gedaan, alles verliep vlotjes pc heropgestart -> zwart scherm, maar dat was ik al gewoon en wist ik ook al dat dit ging gebeuren door mijn ati kaart, dus; wat is dan de oplossing voorlopig tot je de goeie drivers hebt? idd: dpkg-reconfigure xserver-xorg en de driver op VESA zetten, duuus ik reboot ga naar 2e optie in grub zo dat ik bij mn terminal kan: geeft em daar fout meldingen :S zeer raar kga het nu nogmaals proberen want ik wil dat het werkt maar heb ik miss te veel eisen van ubuntu namelijk:
- mp3 afspelen (lukt)
- films (nog niet geprobeert maar zal wel)
- bij men NTFS hdd aan men mp3's kunnen (half om half, een of ander dingetje instaleren en dat ging eens tijden een van mijn vorige pogingen maar mede daardoor begon er opnieuw vanalles fout te lopen dus: dat is al een 1e vereiste)
- men Ipod kunnen bijwerken.. ging blijkbaar niet met amarok of gtpod :S
- gamen (daarvoor laat ik mijn winxp zeker en vast staan op mijn systeem aangezien linux hier niet mee overweg kan)
ahja, na een nachtje slapen en opnieuw een poging ga ik het toch nog niet op geven, windows is no fun aangezien ik er praktish alles van ken ^^