Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Zakelijk dus gewoon voor het werk ubuntu gebruiken  (gelezen 10992 keer)

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
Re: Zakelijk dus gewoon voor het werk ubuntu gebruiken
« Reactie #25 Gepost op: 2011/01/03, 14:49:21 »
Wat een onzin, er is nog nooit een Google Apps account zomaar afgesloten, en dat mag ook niet want je sluit een SLA met ze af.
Verder staat in die SLA ook dat ze binnen een uur moeten reageren als je ze een vraag stelt, en guess what! Dat doen ze ook.

Ik heb een probleem gehad met de Gmail web client onder Mac. Dit hebben ze keurig opgelost door naar mijn Google Apps account alvast de HTML5 interface te pushen, die een stuk beter werkte.

Offline Catharina

• Lid
    • http://www.mingos.nl
« Reactie #26 Gepost op: 2011/01/03, 15:08:54 »
Wat een onzin, er is nog nooit een Google Apps account zomaar afgesloten, en dat mag ook niet want je sluit een SLA met ze af.
Verder staat in die SLA ook dat ze binnen een uur moeten reageren als je ze een vraag stelt, en guess what! Dat doen ze ook.

Ik heb een probleem gehad met de Gmail web client onder Mac. Dit hebben ze keurig opgelost door naar mijn Google Apps account alvast de HTML5 interface te pushen, die een stuk beter werkte.

Nog nooit?? http://www.seroundtable.com/archives/018503.html
Verder had Pjotr het hier over gratis Google Appls en dan is er geen service.

Waar jij het over hebt is de betaalde service, maar ook daarvan zou ik eens goed de voorwaarden lezen als ik jou was. Ook daar staat o.a. in dat google om allerlei redenen het account mag afsluiten.

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #27 Gepost op: 2011/01/03, 15:20:51 »
Ja nee dat verhaal is lekker duidelijk. Er staat niet bij wat hij precies met zijn accounts deed.

Er staat namelijk in de voorwaarde dat je Google Apps gratis niet voor je bedrijf mag gebruiken.. En dan wel gaan huilen als je wordt afgesloten.

Terecht dat je dan word afgesloten. Ik zeg daarom ook zomaar.
Ik heb alle voorwaarde prima gelezen, en als jij je gewoon aan de regels houd (zoals overal geld) is er niks aan de hand.
« Laatst bewerkt op: 2011/01/03, 15:23:43 door #! »

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #28 Gepost op: 2011/01/03, 15:30:47 »
Ik zit op kantoor ook altijd op Ubuntu. Echter gebruiken we MS Word voor documenten, en draai ik MS Word in Virtual Box als ik "belangrijke" documenten moet bewerken die in Word zijn gemaakt.

Ik bedoel dan alle kantoor office taken en vooral ook evolution ( alternarieven?) en inclusief synchronisatie met agenda, taken etc. Daar loop ik in alle discussies in de nieuwsgroepen toch nog al eens tegen aan
Maar als jij nu begint zou ik ook zeker Cloud-diensten aanraden. Persoonlijk ken ik alleen Google apps, maar er zijn er veel meer. Bijkomend voordeel is dat dit ook aanzienlijk in beheer & onderhoud scheelt; je hoeft geen programma's te installeren en bij te houden op elke computer. Je hebt ook geen servers of shares nodig om documenten te delen of email te hosten. Dan nog niet te spreken over de hel van versiebeheer van losse documenten.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!