Niet dat het direct hulp is, maar toch een aantal opmerkingen. In eerste instantie ben ik wel tevreden over de 'minimale' look van het forum. Echter heb ik toch het idee dat het wit wat meer gebroken dient te worden. Dit is eventueel te bewerkstelligen met het gebruik van grijze lijnen (1px) die elk forum onderdeel onderscheidt (wellicht zelfs een kader weergeven)
Tweede punt is dat het er 'smal' uitziet, wellicht een idee om topics en posts in apaprte kolommen weer te geven.
Derde punt is dat het lettertype (wellicht mijn browserinstellingen) voor de forumonderdelen nogal 'lomp' overkomen. In het kader van minimaal zou ik dan ook kiezen voor de grootte consistent te houden en eerder te kiezen voor dikgedrukt plus andere kleur.
Vierde punt is dat de iconen voor elk forumonderdeel niet passen in het thema, zowel kleur als grootte. Wederom in het kader van minimalisme zou ik hier kiezen voor iets anders (kleiner en eenvoudiger).
Wat betreft de pagina waar de daadwerkelijk berichten staan, gelden eigenlijk soortgelijke opmerkingen. Naast het feit dat de gebruikersinformatie vanzelfsprekend naast het bericht uitgelijnd dient te zijn.
Maar goed, het is aan jullie of je daar iets mee doet of niet. Succes verder iig.
EDIT:
Ik heb hier en daar wat rond gekeken naar forums, wat het best mijn commentaar visueel weergeeft:
https://bbs.archlinux.org/index.phpNiet dat je dit na dient te maken, maar ook hier zie je een erg minimale look, wellicht kun je er ideeen uit halen.