Welke bij mij echt SUPERSNEL is, is de gigabyte ga-8IE533. (P4Titan 533) met een 2.4 GHz northwood processor en 256 mb geheugen. (heeft geen geintegreerde lan kaart)
Het is een socket 478 moederbord met chipset 845 en is sneller dan mijn MSI met een 875 chipset (ook 478 socket) met een Prescott processor die op 3.1 ghz is overklokt en 1024 mb geheugen. Ik weet niet hoe het komt dat hij zo supersnel is. Is zelfs sneller dan mijn Asus A8N sli met amd 939 3000+ processor en 1536mb geheugen. Dit met identieke software. Ik heb het niet over gamen maar over gewoon gebruik (inclusief foto's en video). Het zou eigenlijk niet mogen, maar het gebeurt toch. Je hoeft dus geen nieuwe pc te kopen met allerlei super hardware. Heb spijt van de 950 euro van die amd. De gigabyte heeft me op de marktplaats (alleen inhoud, geen kast) nog geen 200 euro gekost met harde schijf en brander en dvd lezer. Leve de tweedehandse handel.
Van de oudere moederborden kan je inderdaad liever een intel chipset (845, 865, 875) kiezen. Bij de socket 939 is nvidia prima.