Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mini Lucid release party in Tilburg.  (gelezen 33679 keer)

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #50 Gepost op: 2010/04/01, 09:17:14 »
socialdefect, kun je de datum/tijd ook in de eerste post van dit topic zetten?

Dat is idd wel zo handig, ik zal het voor het gemak ook maar meteen op de wiki zetten  :rolleyes:
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Double12

• Lid
« Reactie #51 Gepost op: 2010/04/01, 12:46:35 »
Top :)

Ik denk dat ik op die dag wel kan komen, heb je nog hulp nodig of niet?

Offline PietM

• Lid
« Reactie #52 Gepost op: 2010/04/03, 11:57:37 »
Na lang zoeken ben ik hier terecht gekomen.
Ik zie dat er binnenkort een "party" georganiseerd wordt hier in de buurt.
Verder heb ik ook wat zitten snuffelen op dit forum.
De reden?  http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33756265#33756265
Nu heb ik al gezien dat socialdefect een "steunpunt" is.
Graag zou ik wat meer over de wereld in LINUX willen weten en zien en is het mogelijk voor een contact.
Ik weet het, het is bijna Pasen en dus druk voor iedereen.
Maar toch ik ben zeer benieuwd wie me kan en wil helpen in de grondbeginselen van LINUX.
Ik ben zeer geinterreseerd.

Nog een parkeer tip voor de party:
Volgens mij is de Knegtel-parkeergarage op zaterdag gratis, pakweg 3 minuten lopen van de locatie.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/03, 12:01:35 door PietM »

« Reactie #53 Gepost op: 2010/04/03, 12:51:41 »
Top :)

Ik denk dat ik op die dag wel kan komen, heb je nog hulp nodig of niet?

Alle hulp is welkom natuurlijk, "Hoe meer ubuntero's hoe meer vreugd" was dat gezegde toch??  :)

@PietM: Ik ben HIER alvast een nieuw topic voor je begonnen, dan kan iedereen je helpen, dat werkt meestal het snelst.

« Reactie #54 Gepost op: 2010/04/03, 15:20:39 »
Gezien het wat tegen zit met het vinden van een sponsor voor de flyers heb ik maar wat anders bedacht:
we kunnen de flyer ook gewoon maken en deze vervolgens posten op fora en websites met de vraag of geinteresseerden deze zelf uit kunnen printen en willen versprijden.
Ik zal dan wel gewoon door blijven zoeken naar een (last minute) sponsor maar dan hebben we iig iets...

Offline Double12

• Lid
« Reactie #55 Gepost op: 2010/04/03, 16:27:19 »
Gezien het wat tegen zit met het vinden van een sponsor voor de flyers heb ik maar wat anders bedacht:
we kunnen de flyer ook gewoon maken en deze vervolgens posten op fora en websites met de vraag of geinteresseerden deze zelf uit kunnen printen en willen versprijden.
Ik zal dan wel gewoon door blijven zoeken naar een (last minute) sponsor maar dan hebben we iig iets...
Goed plan. Mensen kunnen hem dan zelf uitprinten en ophangen, of als ze inkt willen besparen, mailen naar familie en vrienden.

Misschien is het trouwens leuk om op de poster ook nog een regeltje over de landelijke release party te zetten. Als mensen dan op 1 mei niet kunnen, kunnen ze op 29 mei naar de landelijke rp komen. Maar wat er op de poster komt is aan jou ;)

Offline peter10

• Lid
    • Mijn Hyve
« Reactie #56 Gepost op: 2010/04/03, 17:08:36 »
Daar ben ik het mee eens, double 12 en socialdefect.

« Reactie #57 Gepost op: 2010/04/03, 23:51:13 »
Misschien is het ook een optie eens op het forum met de pet rond te gaan?

Kan me zomaar voorstellen dat er wel leden zijn die een kleine bijdrage willen geven voor een flyer voor de mini releaseparties. En we zijn met velen op dit forum. :) Een kwestie van eerst inventariseren wie er een bijdrage wil leveren en hoeveel (in een draad?), en als het benodigde bedrag gehaald wordt vragen of degenen die hebben toegezegd daadwerkelijk willen storten. Is het bedrag binnen, dan de bestelling van de flyers plaatsen.

Is dat wat?

Offline DivinGGoD

• Lid
« Reactie #58 Gepost op: 2010/04/04, 00:08:07 »
hebben we al een "poster" voor op fora,

nog een vraag voor thomas, heb je van je signature afbeelding ook een psd toevallig?
zou miss wel mooi zijn om hetzeflde design op andere fora te gebruiken.

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
« Reactie #59 Gepost op: 2010/04/04, 00:22:56 »
nog een vraag voor thomas, heb je van je signature afbeelding ook een psd toevallig?

Je bedoelt een xcf?  =D

« Reactie #60 Gepost op: 2010/04/04, 00:48:49 »
@ DivinGGoD

Ik heb de banner hiervandaan:

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ArtworkWiki/werkplaats/LucidBanners/Ontwerpen

Onderaan die pagina staat een linkje waarmee je aanvragen kan doen voor variaties bij de ontwerper.

« Reactie #61 Gepost op: 2010/04/05, 18:51:54 »
Goed plan. Mensen kunnen hem dan zelf uitprinten en ophangen, of als ze inkt willen besparen, mailen naar familie en vrienden.

Misschien is het trouwens leuk om op de poster ook nog een regeltje over de landelijke release party te zetten. Als mensen dan op 1 mei niet kunnen, kunnen ze op 29 mei naar de landelijke rp komen. Maar wat er op de poster komt is aan jou ;)
Natuurlijk komt daar ook info voor de landelijke party op te staan.

Misschien is het ook een optie eens op het forum met de pet rond te gaan?

Kan me zomaar voorstellen dat er wel leden zijn die een kleine bijdrage willen geven voor een flyer voor de mini releaseparties. En we zijn met velen op dit forum. :) Een kwestie van eerst inventariseren wie er een bijdrage wil leveren en hoeveel (in een draad?), en als het benodigde bedrag gehaald wordt vragen of degenen die hebben toegezegd daadwerkelijk willen storten. Is het bedrag binnen, dan de bestelling van de flyers plaatsen.

Is dat wat?

Dat is zeker een goed idee, alleen is mijn bankrekening niet betrouwbaar genoeg om geld op te storten, ik kan geen zekerheid bieden dat het er niet alweer is afgeschreven voordat ik de pinautomaat gehaald heb maar als iemand anders dit zou kunnen/willen regelen dan moet het wel mogelijk zijn.

« Reactie #62 Gepost op: 2010/04/06, 15:01:06 »
@Ronnie: zou jij deze misschien kunnen aanpassen voor de party? of heb je er anders misschien een xcf van?

Linkje

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #63 Gepost op: 2010/04/06, 16:03:39 »
@Ronnie: zou jij deze misschien kunnen aanpassen voor de party? of heb je er anders misschien een xcf van?

Linkje

Ik heb de xcf versie net even geupload.
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ArtworkWiki/Werkplaats/LucidDrukwerk?action=AttachFile&do=view&target=Poster_Karmic_Ronnie_Final.xcf

Of ik tijd heb deze aan te passen weet ik niet, dus als iemand zich geroepen voelt, meld het dan hier op het forum.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Denner

• Lid
    • D & D Computers
« Reactie #64 Gepost op: 2010/04/08, 10:23:30 »
Misschien ook al een idee dat er wat mensen het bekend maken op blogs, twitter, facebook, hyves etc?
Wie weet kun je zo mensen bereiken die denken "Goh daar wil ik wel wat meer over weten".

Als er een flyer is wil ik die ook wel in mijn auto hangen, rij veel rond in tilburg en omgeving.
Ben alleen niet zo handig met een foto-editor, anders zou ik het graag maken.

« Reactie #65 Gepost op: 2010/04/08, 17:27:22 »
Misschien ook al een idee dat er wat mensen het bekend maken op blogs, twitter, facebook, hyves etc?
Wie weet kun je zo mensen bereiken die denken "Goh daar wil ik wel wat meer over weten".
Was idd nog van plan hier een offtopic draadje over te beginnen (als die er niet al is voor de grote party), ben natuurlijk zelf al wel aan het bloggen gegaan en heb voor de liefhebbers nog wel wat copy&paste artikels LINKJE die je gemakkelijk op meerdere sites kan posten of kan aanpassen.

Citaat
Als er een flyer is wil ik die ook wel in mijn auto hangen, rij veel rond in tilburg en omgeving.
Ben alleen niet zo handig met een foto-editor, anders zou ik het graag maken.

Ik zal zo eens kijken of ik er iets van bak, ben echter ook geen echte held met Gimp, gelukkig heeft mijn vriendin hier meer verstand van en heeft er dit weekend misschien zelfs tijd voor dus dan kan ze mijn fouten wegwerken, gelukkig is het design gedeelte al af :)

(edit)

Ik ben al een heel eind gekomen, nu die lynx nog uit zien te knippen en jullie commentaar er in verwerken natuurlijk ;)
Heb m zelfs al in het nieuwe thema verpakt :)

« Laatst bewerkt op: 2010/04/08, 18:19:11 door socialdefect »

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
« Reactie #66 Gepost op: 2010/04/09, 09:29:16 »
Toegangkelijkheid = Toegankelijkheid

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #67 Gepost op: 2010/04/09, 10:45:22 »
Ik zou de achtergrond van de poster wat lichter maken, de kleur van de koppen oranje (deze)

En het is ook mooier om de Locatie in het midden uit te lijnen en wat naar onder te plaatsen om de vrijgekomen ruimte beter te benutten.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

« Reactie #68 Gepost op: 2010/04/09, 10:47:35 »
Heb m zelfs al in het nieuwe thema verpakt :)

Als je het nieuwe thema helemaal af wilt maken, hier is het nieuwe logo in svg formaat:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ontwerp-een-all-round-banner/?action=dlattach;attach=8316

« Reactie #69 Gepost op: 2010/04/10, 18:34:54 »
Ik heb ondertussen ruzie met Gimp....

Gelukkig is mijn vriendin nu een nieuwe poster aan het maken, alleen krijgen we de nieuwe font niet gevonden, als ik in Lucid ttf-ubuntu-title installeer krijg ik nog steeds de oude font.... wie weet waar ik de nieuwe vandaan kan halen???

(update)

De eerste versie is klaar (A4)

De flyer en de A3 poster komen er aan.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/10, 22:13:18 door socialdefect »

Offline Double12

• Lid
« Reactie #70 Gepost op: 2010/04/10, 21:32:28 »
Stoere poster!
Nog één ding, zoals markba al zei, het is toegankelijkheid en niet *toegangkelijkheid.

« Reactie #71 Gepost op: 2010/04/10, 21:35:16 »
Goed bezig! :)

« Reactie #72 Gepost op: 2010/04/10, 21:55:11 »
Stoere poster!
Nog één ding, zoals markba al zei, het is toegankelijkheid en niet *toegangkelijkheid.

Zag het net toen ik m hier online zette, word aan gewerkt....

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #73 Gepost op: 2010/04/10, 22:05:06 »
Ziet er goed uit. Toppie!

Documentatie Terminal

« Reactie #74 Gepost op: 2010/04/10, 22:22:17 »
Hier alvast het bijna complete ontwerp voor de A3 poster (mist het logo van Little Devil nog onderaan)

(gepost vanaf Kubuntu Lucid Beta2..... kon niet wachten, hoewel ik liever met kde werk had ik toch bijna Ubuntu genomen, die nieuwe functies zijn echt geweldig vooral de sociale netwerk integratie..... ook gaat ie echt ieder opstart wedstrijdje winnen!!!!!, Kubuntu is echter niet erg veranderd en de plasma desktop widgets zijn nog wat buggy)
« Laatst bewerkt op: 2010/04/10, 23:00:29 door socialdefect »