Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mini Lucid release party in Tilburg.  (gelezen 27436 keer)

Offline Double12

  • Lid
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #25 Gepost op: 2010/03/21, 20:41:30 »
Ik heb nagevraagd, het drukwerk voor kleine parties kan helaas niet van het budget van de grote release party betaald worden.

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #26 Gepost op: 2010/03/21, 20:46:47 »
Ik zal eens kijken of ik langskom,ik kan nog niks beloven maar de locatie vind ik al erg leuk.
Kubuntu 20.04

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #27 Gepost op: 2010/03/22, 17:01:45 »
Ik heb momenteel nog geen definitieve reactie ontvangen van Little Devil.

wat het drukwerk betreft heb ik ondertussen al een leuke opzet bedacht die wel aantrekkelijk moet zijn voor bedrijven.
Namelijk het laten drukken van dubbelzijdige flyers met aan de ene kant reclame voor het bedrijf die de flyers sponsort en aan de andere kant de weetjes omtrent de release party('s), op deze manier word de naam van de sponsor ook gratis verspreid en kost hem dit maar een klein beetje extra. Op deze manier kan er misschien zonder eigen inleg toch een redelijk aantal flyers worden uitgedeeld.

Weet (of ben) je iemand die wel interesse heeft om op deze manier wat extra naamsbekendheid te krijgen in regio Tilburg laat het me dan snel weten, ook zal ik morgen eens de stad in gaan om te kijken of er nog geinteresseerden zijn.

@Ronnie: De enige wensen zijn dat alle nodige info er duideljk op staat. Laat verder gewoon je creativiteit los, mooi is toch voor iedereen anders en je kan nooit met iedereen rekening houden.... Over afmetingen kan ik nog niets nuttigs zeggen, lijkt mij makkelijk om van A5 uit te gaan en rekening te houden met de mogelijkheid dat het nog verkleind word (of vergroot).
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #28 Gepost op: 2010/03/22, 17:07:37 »
lijkt mij een leuke lokatie

en als je er toch niet heen kan dan kan je het altijd nog aan scouting groepen vragen die zegen altijd ja  =D
« Laatst bewerkt op: 2010/03/22, 17:10:07 door mathieu1256 »

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #29 Gepost op: 2010/03/22, 18:27:17 »
@Ronnie: De enige wensen zijn dat alle nodige info er duideljk op staat. Laat verder gewoon je creativiteit los, mooi is toch voor iedereen anders en je kan nooit met iedereen rekening houden.... Over afmetingen kan ik nog niets nuttigs zeggen, lijkt mij makkelijk om van A5 uit te gaan en rekening te houden met de mogelijkheid dat het nog verkleind word (of vergroot).

Ik heb ondertussen een bericht in de artwork groep rond gedaan. Hier kun je meer info vinden
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ArtworkWiki/Werkplaats/LucidTilburg

Ikzelf heb de komende 2 weken, geen tijd om aan een poster te werken. Maar we hebben vanuit de Hoofd Release party een aantal goede concepten waarop verder gewerkt kan worden.

De beslissing van de leukste poster wil ik aan jou overlaten (eventueel de sponsors als die inspraak willen). Ik heb nog geen grove planning gemaakt, maar dat komt allemaal nog.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #30 Gepost op: 2010/03/23, 21:42:38 »
En daar is ie dan..... de bevestiging van Little Devil:
Hallo Arjan,

Dat gaat helemaal goedkomen!

Het lijkt me typisch iets om in onze zaal te doen, dan kun je precies
doen waar je zin in hebt.
Je kunt daar je eigen muziek draaien, we hebben mogelijkheden voor
laptops, cd's, platen, etc.
Maar we kunnen ook de muziek van het café doorschakelen, zaterdagmiddag
is het niet druk en kunnen we draaien wat jullie wensen (als het geen
Frans Bauer of Take That is...).

Bij concerten houden we een maximum aan van zo'n 160 a 170 mensen, dus
dat moet lukken.
Dat wil zeggen, als niet iedereen hoeft te zitten?

Ook een beamer is aanwezig waar je gebruik van kunt maken.

Verder kun je de zaal inrichten zoals je wil (tafels, hapjes en andere
gezelligheid).
Uiteraard ben je van harte welkom om de zaal alvast een keer te komen
bekijken.

Zoals gezegd is de zaal op zaterdag 1 mei beschikbaar tot ongeveer
20:00u a 21:00u 's avonds.
In principe gaan we om 15:00u open, maar als je iets eerder wil beginnen
kunnen we dit nog aanpassen.

Groeten,
Paul.

Goed nieuws dus.... alles kan en mag (behalve frans bouer dan...) dus dat gaat nog wel leuk worden :)

Gezien er ook een beamer is en we herrie mogen maken is er dus nog ruimte voor presentaties, workshops en muziek dus wie wil ??!!!
Ik kan alvast wel wat dj's paraat zetten die wat open muziek en dergelijke kunnen draaien en kan misschien zelf nog wel een praatje houden over audio applicaties als het echt moet maar andere ideeen zijn meer dan welkom.

Ook had ik het idee om een pc weg te zetten met alleen Rythmbox of amarok (of iets anders) waarop de bezoekers dan muziek kunnen uitkiezen en op hun ipod kunnen overplanten, ik denk dat ik nog wel een pc in elkaar kan zetten die dat (nog net) trekt.

Verder... wat lijkt jullie verstandig qua tijd, gewoon de gehele openingstijd benutten??? 15:00 tot 20:00 met een uur uitloop is wel netjes toch...

@Ronnie: Bedankt, hopelijk staat er een leuke op tegen de tijd dat het programma vast staat (en er een sponsor is) dan kunnen meteen de laatste lettertjes erbij.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/23, 22:17:18 door socialdefect »
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #31 Gepost op: 2010/03/23, 22:12:25 »
Ik zal zeker even kijken in mijn collectie muziek voor wat copyleft muziek ("open muziek" klinkt wat raar).
Indien ik het red om een fully enhanced instalatie van LL op mijn laptop te doen (dus met allerlei uiteenlopende programma's etc.), zal ook die ook meenemen. Een basic install kan ook (ook sneller opgezet) maar toont de mogelijkheden wat minder.

Welke aandachtspunten heb je zowieso, als het gaat om onderwerpen die aan bod komen?

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #32 Gepost op: 2010/03/23, 22:27:24 »
Citaat van: Peter
Welke aandachtspunten heb je zowieso, als het gaat om onderwerpen die aan bod komen?

Zat me idd net te bedenken of we misschien ook een bepaalde doelgroep willen aanspreken, zo breed mogelijk is wel de Ubuntu gedachte en natuurlijk ook het leukst maar wel best moeilijk om op in te spelen.

We kunnen natuurlijk ook wat "performers" verzamelen, de programmering open houden en de dag zijn vrije loop laten gaan, dat word meestal ook heeeeel gezellig (vooral in cafe's ((en met back-up programmering)))

Mikken op thema's die iedereen aanspreken is wel een beetje het doel maar goed.... alles wat uit de gemeenschap komt vertegenwoordigd deze en past dus bij de doelgroep ;)

(update)
Ik ben nu (ja... ik ben snel afgeleid...) een topic aan het openen in het offtopic gedeelte met de vraag of er nog gegadigden zijn om een presentatie oid te geven (dat valt misschien wat meer op).

Citaat van: Peter
Indien ik het red om een fully enhanced instalatie van LL op mijn laptop te doen (dus met allerlei uiteenlopende programma's etc.), zal ook die ook meenemen. Een basic install kan ook (ook sneller opgezet) maar toont de mogelijkheden wat minder.

Maak gewoon een scriptje van tevoren, gewoon je programma's uitzoeken met synaptic en in een apt-get regeltje plakken in t scriptje, dan kan je zelfs terwijl je slaapt je systeempje opbouwen en van tevoren op je gemak je programma's uitzoeken ;) als je niet vaak van je vast programma's afstapt kan je het ook ieder half jaar weer her-gebruiken.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/24, 13:56:33 door socialdefect »
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #33 Gepost op: 2010/03/25, 12:33:35 »
We zijn weer wat verder, Thomas de Graaff wil een presentatie houden over Ubuntu waarin de gehele basis aan bod komt met daarna vragen vanuit het publiek, dit gaat ongeveer een tot anderhalf uur duren.
Waarschijnlijk gaat Milton lie Kwie een demonstratie geven met Ubuntu/Orca die ook wel een half uur tot een uur kan duren.

Dan rest nog ongeveer 2,5 uur die we kunnen vullen....... nog iemand ideeen???



ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #34 Gepost op: 2010/03/25, 12:56:58 »
Mijn zoon Ion wil graag iets laten zien over gaming in Ubuntu. Half presentatie/workshop. Drie kwartier zou mooi zijn.

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #35 Gepost op: 2010/03/25, 14:10:27 »
Citaat van: Peter
Indien ik het red om een fully enhanced instalatie van LL op mijn laptop te doen (dus met allerlei uiteenlopende programma's etc.), zal ook die ook meenemen. Een basic install kan ook (ook sneller opgezet) maar toont de mogelijkheden wat minder.

Maak gewoon een scriptje van tevoren, gewoon je programma's uitzoeken met synaptic en in een apt-get regeltje plakken in t scriptje, dan kan je zelfs terwijl je slaapt je systeempje opbouwen en van tevoren op je gemak je programma's uitzoeken ;) als je niet vaak van je vast programma's afstapt kan je het ook ieder half jaar weer her-gebruiken.
Dat ik daar niet eerder aan dacht... XD

OT: misschien is het ook handig om te bepalen hoeveel tijd we besteden gaan aan het installeren bij mensen die dat willen, zodat dit makkelijker in te passen valt in het programma. Al kan het natuurlijk zo zijn dat niemand daarin geinteresseerd is, dus zowieso daarmee wachten tot het einde lijkt me. Ik wil daar overigens wel mee helpen.

Ik zal kijken of ik mijn filmpje over de toepassing van RFID zoals we dat met de doevitrine hebben gedaan, op een fatsoenlijke manier gemonteerd krijg (het heeft wat speciale behandeling nodig, dus het is wat arbeidsintensiever*). Al kan ik niet garanderen dat het dan ook allemaal te volgen is voor mensen zonder "voorkennis" m.b.t. Linux. Maar daar is misschien wat aan te doen, als ik verder ben met dat project (het ligt door omstandigheden even stil) kunnen we misschien concreter bepalen wat we ermee kunnen doen.

____________________________________________________________
*Een deel van de erin voorkomende tekst e.d. zal op een zodanige manier erin komen, dat de handigste manier om de zaak gedaan te krijgenzich op frame-niveau bevindt. Ik ben i.g.v. desbetreffende scènes bezig, de zaak frame voor frame als afbeelding te exporteren zodat ik GIMP erop los kan laten.

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #36 Gepost op: 2010/03/25, 19:41:03 »
Ok... het lijkt er op dat we een complete programmering hebben die de gehele doelgroep vertegenwoordigd :) moet helemaal goed komen dus...

We hebben nu dus:
de Ubuntu basics presentatie van Thomas
Ubuntu / Orca van Milton
Linux gaming door Ion
En Linux / RFID van Peter

Als allen dit nog even willen bevestigen door mij een omschrijving van jezelf en de inhoud van je presentatie te sturen (liefst zo snel mogeliijk) zodat ik dit in het kranten artikel kan verwerken dan kan dat snel de deur uit.

Wat het installeren betreft lijkt het me het best om op de dag zelf te kijken hoeveel vraag hier naar is, ik wil van tevoren al complete dvd's gaan maken, die moet ik toch maken voor de grote release party dus net zo goed wat eerder. Hierin komen de laatste updates, multimedia ondersteuning, browser plugins en complete taalondersteuning zodat het allemaal wat sneller gaat....  Als er heel veel vraag is dan zouden we dit zelfs gemakkelijk gedurende de gehele dag kunnen doen, je kan dan uitleg geven vanaf de livecd tijdens het checken of alles werkt en het installeren zal dan ook vast geen 10 minuten meer duren  ;)

@Peter: Ik heb laatst een RFID reader en wat tags aangeschaft en was al van plan hier een oude pc aan te hangen met iets leuks er op... (weet eigenlijk niet of die bak die ik heb staan een complete ubuntu install trekt....) betere ideeen dan wat filmpjes of geinige scripts afspelen heb ik nog niet, misschien heb jij hier betere ideeen voor...

Ik bedenk me nu ook dat ik niet heb gevraagd naar een beschikbare internet verbinding!!!!  :rolleyes: vast dat deze wel aanwezig is maar  toch nog maar even checken.... Moet morgen toch nog die kant op dus ga wel even kijken of alles wat we nodig hebben aanwezig is
« Laatst bewerkt op: 2010/03/25, 19:52:01 door socialdefect »
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #37 Gepost op: 2010/03/25, 22:13:54 »
Wat het RFID betreft: ik weet niet of ik dat visueel goed krijg, vooral op een beamer, al zal ik natuurlijk mijn best doen. Al is het dus eigenlijk wel een geluk bij een ongeluk, dat ik per ongeluk de zaak geroteerd heb gefilmd. Om dus zo min mogelijk last te hebben van de "foute" verhouding van 240x320 heb ik er met Avidemux een zwart kader omheen gemaakt om zo een totale resolutie van 640x480 te krijgen (en tevens er een beetje scherpte in te houden). Dat kader houdt er dus nog een beetje de scherpte in, omdat het beeld niet volledig wordt gevuld. Begeleidende tekst en "graphics" ga ik met GIMP (deels) in dat kader zetten (vandaar mijn opmerking in die voetnoot in een eerder bericht van me, dat ik een deel als losse frames moest exporteren).

Verder is het handig als we eens in overleg treden m.b.t. RFID, aangezien ik voornamelijk van Bash wat weinig weet (dus ik moet niet met mijn mond vol tanden gaan staan, we zullen in overleg even een verhaal moeten maken). En het moet natuurlijk ook voor de bezoekers van de party te behappen zijn, maar als aankomend communicatiedeskundige zou ik daar wel werk van moeten kunnen maken. Gewoon even, als de inhoud/boodschap vaststaat, even de zaak in een handige vorm gieten. Maar dat laatste, daar kom ik denk ik wel uit.

Wat het zorgen voor een RFID-pc betreft: met mijn laptop zou het moeten lukken, denk ik, zolang het via usb kan. Elkaar tevoren ontmoeten om de zaak aan de praat te krijgen en te testen moet geen probleem zijn.

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #38 Gepost op: 2010/03/26, 10:04:31 »
Wat het RFID betreft: ik weet niet of ik dat visueel goed krijg,
......................................<knip>......................................................
. Begeleidende tekst en "graphics" ga ik met GIMP (deels) in dat kader zetten (vandaar mijn opmerking in die voetnoot in een eerder bericht van me, dat ik een deel als losse frames moest exporteren).

Dat klinkt inderdaad als veel werk, als ik ergens mee kan helpen dan geef maar een gil.

Citaat
Verder is het handig als we eens in overleg treden m.b.t. RFID, aangezien ik voornamelijk van Bash wat weinig weet (dus ik moet niet met mijn mond vol tanden gaan staan, we zullen in overleg even een verhaal moeten maken). En het moet natuurlijk ook voor de bezoekers van de party te behappen zijn, maar als aankomend communicatiedeskundige zou ik daar wel werk van moeten kunnen maken. Gewoon even, als de inhoud/boodschap vaststaat, even de zaak in een handige vorm gieten. Maar dat laatste, daar kom ik denk ik wel uit.

Komende week ben ik vooral met mijn cursus bezig en kunnen we tussendoor wel wat afspreken, (liefst wel ergens in de middag) dan kunnen we het eens goed doorspreken.
Wat bash betreft; ik wil de nodige scripts best maken, ik heb voor de meeste toepassingen toch al templates gemaakt, gezien RFID in bijna elke scripting-/programmeer-taal is toe te passen lijkt het me ook niet van belang om hier diep op in te gaan in een presentatie. (ik wil het je best uitleggen hoor..)
Als je al een idee hebt dan kan ik alvast wat voorbereiden....

Citaat
Wat het zorgen voor een RFID-pc betreft: met mijn laptop zou het moeten lukken, denk ik, zolang het via usb kan. Elkaar tevoren ontmoeten om de zaak aan de praat te krijgen en te testen moet geen probleem zijn.

Ik heb dezelfde reader als Gerrit heeft gebruikt voor de pc van 'Doe Vitrine' met USB aansluiting dus dat moet wel goed komen (als er geen driver problemen zijn in LL :)) ik moet alleen nog even iets vinden waar ik de reader kan inbouwen zodat het er allemaal wat netter uit komt te zien en het ding niet beschadigd (dan kan ik uiteindelijk mijn Dremel eens voor iets zinvols gebruiken!!!).
« Laatst bewerkt op: 2010/03/26, 10:07:09 door socialdefect »
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Denner

  • Lid
    • D & D Computers
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #39 Gepost op: 2010/03/26, 19:56:05 »
Dat is mooi, dan kan ik zorgen dat ik die dag vrij heb ;).

Lijkt me in ieder geval een heel interessante dag.

Is er ook nog behoefte aan bijvoorbeeld een computer waar mensen wat op kunnen proberen.
Als ze hun eigen laptop / pc niet bij hebben maar toch willen kijken hoe ubuntu werkt?


Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #40 Gepost op: 2010/03/27, 19:56:32 »
Is er ook nog behoefte aan bijvoorbeeld een computer waar mensen wat op kunnen proberen.
Als ze hun eigen laptop / pc niet bij hebben maar toch willen kijken hoe ubuntu werkt?


Als je graag een demo pc wil verzorgen dan zal ik je zeker niet tegen houden, ik was al wat aan het rondkijken maar kan zelf niets in elkaar zetten wat als meer dan server kan functioneren (950mhz met 256MB RAM).
Het zou me leuk lijken om hierop bv meerdere desktop omgevingen te installeren ubuntu / kubuntu / netbook launcher / (Lubuntu).... zodat mensen meteen alles kunnen zien.

Alvast heel erg bedankt voor je hulp :)
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #41 Gepost op: 2010/03/28, 00:06:25 »
Ik zal morgen de party in Tilburg ook toevoegen aan www.releaseparty.eu.

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #42 Gepost op: 2010/03/28, 12:36:49 »
Ik zal morgen de party in Tilburg ook toevoegen aan www.releaseparty.eu.
Da's fijn. :)

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #43 Gepost op: 2010/03/29, 00:49:20 »
Het is nog niet gelukt deze toe te voegen. Er is een speciale admin functie waarmee je parties kan toevoegen, maar het lijkt erop dat deze op het moment niet goed werkt. Komt nog dus..

Offline Denner

  • Lid
    • D & D Computers
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #44 Gepost op: 2010/03/29, 21:31:56 »
Is er ook nog behoefte aan bijvoorbeeld een computer waar mensen wat op kunnen proberen.
Als ze hun eigen laptop / pc niet bij hebben maar toch willen kijken hoe ubuntu werkt?


Als je graag een demo pc wil verzorgen dan zal ik je zeker niet tegen houden, ik was al wat aan het rondkijken maar kan zelf niets in elkaar zetten wat als meer dan server kan functioneren (950mhz met 256MB RAM).
Het zou me leuk lijken om hierop bv meerdere desktop omgevingen te installeren ubuntu / kubuntu / netbook launcher / (Lubuntu).... zodat mensen meteen alles kunnen zien.

Alvast heel erg bedankt voor je hulp :)

Heb nog wel wat staan. Alleen ben nog een newbie in ubuntu en linux. Heb er in ieder geval wel 1tje, moet alleen ff kijken naar de specificaties.
Weet je al of er internet is? En of het draadloos is?
Is natuurlijk ook wel fijn als zo'n demo-pc internet heeft.
Kan wel even kijken of ik er 1 met ubuntu en 1 met kubuntu kan regelen.
Zal het je snel even laten weten wat ik heb.

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #45 Gepost op: 2010/03/29, 23:31:33 »
En de snelheid van het internet moet ook voldoende zijn. Weet iemand hoe er anders ook soort van proxy opgezet kan worden voor de updates.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Scormen

  • Lid
    • LinuxOntdekt.Be
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #46 Gepost op: 2010/03/30, 12:54:23 »
Ubuntu gebruiker #18341 | Linux gebruiker #456955
· Mijn persoonlijke Linux blog

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #47 Gepost op: 2010/03/30, 17:20:22 »
Heb het er nog even goed met Ion (mijn zoon), maar hij wil liever geen presentatie geven. Wel kan hij aanwezig zijn om diverse dingen te demo'en zoals gaming, Openshot, Blender, etc.

Als het nodig is, kan ik mijn workshop Werken met de terminal die ik tijdens de landelijke releaseparty geef, ook hier geven, maar dan meer in de vorm van een presentatie; dit omdat er, itt de party in Ede, niet 12 laptops klaarstaan (denk ik maar).

Een ander punt is de parkeergelegenheid. Op zich is The Little Devil uitstekend bereikbaar met het OV (op 5 min lopen van het station), maar het is wel de binnenstad, dus zeer beperkte gelegenheid tot parkeren. De meeste, eigenlijk alle parkeergarages liggen nogal uit de buurt: http://www.tilburg.nl/stad/ep/channelView.do?channelId=-9340&programId=11794&pageTypeId=8371&contentTypeId=1001&displayPage=/ep/channel/tl_channel_related_content.jsp&relCntPage=/ep/content/tl_ed_ar_content.jsp&contentId=10400

Was er afgelopen vrijdag naar binnen gelopen om dit eens na te vragen. Er werd me verteld dat ergens, op 500 m afstand je gratis zou kunnen parkeren. Waar dat was, kwam ik geen wijs uit (de dame kon het niet zo heel goed uitleggen c.q. sprak gebrekkig NL). Wellicht verstandig om dit eens op te pakken?

Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #48 Gepost op: 2010/03/30, 17:28:57 »
Sorrie voor mijn late reactie maar heb het even erg druk gehad...... en ben vandaag wat afgeleid (moest mn DAW opnieuw installeren omdat AVlinux niet stabiel genoeg bleek, nu gentoo/lxde van gemaakt met extreem lage latency van 1.2ms en een RAM verbruik van 94MB met jack :) dus ja... was ineens heel wat later)

Wat het internet betreft heb ik nog geen reactie terug en ben ik ook nog niet in de gelegenheid geweest om langs te gaan bij Little Devil.

Om een hoop ge-update te voorkomen wilde ik al dvd's gaan maken waarin de laatste nieuwe updates zijn verwerkt, multimedia ondersteuning en iig NL taalpakketten, dat scheelt al weer een hele hoop werk en hoeven we niets overbodig te downloaden. We zouden hiernaast ook de Ubuntu repo kunnen syncen en die ergens op kunnen mikken, is geloof k maar iets van 12 GB (zonder de iso's).
Bestaat die ubuntu repo dvdset nog steeds??? Dat zou helemaal ideaal zijn maar krijg m nergens meer gevonden.....

@markba

Jammer van de game presentatie maar goed... een vrije demonstratie is net zo leuk natuurlijk.
Ik persoonlijk vind werken met de terminal misschien een beetje afschrikken voor nieuwe gebruikers die hierdoor vaak het idee krijgen dat Linux moeilijk is en achter loopt maar dat is alleen mijn mening.......

Onder het Pieter Vrede plein (ca 3 min lopen) kan je parkeren, niet gratis helaas......
Uurtarief        EUR 1,80
Minimumtarief        EUR 0,50
Maximum dagtarief EUR 14,50
Maximum avondtarief
(na 18 uur) EUR 5,-
Op 500 meter van Little Devil zou ik ook echt geen gratis parkeerplaatsen weten gezien het gehele centrum betaald parkeren is voor zover ik weet....

(edit)

Ik heb bericht terug gekregen van Little Devil met de bevestiging voor de exacte tijd (15:00 / 20:00)
Ook is er een draadloze internet verbinding maar die schijnt niet helemaal jofel te zijn, er word wel gezorgd voor een lan kabel, ik heb zelf nog wel een switch maar deze heeft maar 4 poorten, heb ook nog wel een draadloze router maar deze geeft soms nog wat problemen met Linux dus als iemand een betere oplossing heeft dan graag.....

« Laatst bewerkt op: 2010/03/31, 14:14:22 door socialdefect »
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Double12

  • Lid
Re: Mini Lucid release party in Tilburg.
« Reactie #49 Gepost op: 2010/03/31, 22:53:18 »
socialdefect, kun je de datum/tijd ook in de eerste post van dit topic zetten?