Als ik eerlijk ben, vind ik die van mij te druk. Kon alleen geen manier vinden om dit te verbeteren.
Gebruik bv hetzelfde font als in de flyer of een andere schreefloze letter.
Je hebt een mooie, frisse en moderne poster, dan vind ik het zonde om een lettertype te gebruiken dat wat "ouderwets" aandoet. Schreefletters vind ik vooral geschikt voor boeken, niet voor posters.
De paarse balk bovenin zou ik weghalen, die verstoord een beetje de ronde hoeken erboven.
En als laatste: als je de alternatieve tekst gebruikt waarin de steekwoorden al verwerkt zitten kunnen de geroteerde steekwoorden die je nu hebt, weg.
Dat was het, ik hoop dat ik niet teveel kritiek heb, want je hebt een hele mooie poster maar hij kan nóg mooier, vind ik persoonlijk. Ook al verlies ik nu misschien wel 
Bedankt voor de Feedback, zo zie ik het graag. Dit heb ik veel liever, dan dat iedereen zegt dat het een mooie poster is. Hoe mooi een poster ook is, er is altijd wel wat te verbeteren, het is dan ook goed te horen
wat er verbeterd kan worden. Ik zal eens kijken wat ik nog voor de 15e kan verbeteren.
Wat betreft die paarse balk had ik ook hetzelfde idee, maar ik vond ook dat de datum goed zichtbaar moet zijn. Tot nu toe nog geen goede oplossing voor gevonden.
Bij het lettertype had ik het idee, dat de poster wat luchtiger is dan de strakke arial. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de anderen hier op het forum.
Ach, het zal een spannende strijd worden denk ik. Mijn stem heb je alvast, ik vind die van jou mooier (grootste deel vanwege de rust)