@rja kom er net achter dat ook bij de terminal ik geen invoer kan invoeren, toetsenbord werkt daar niet, dacht dat dat alleen bij de internetbrowser zo was. dit komt volgens mij door de foutmelding kwin is onstabiel geworden en is meerdere malen afgesloten.
heb daar ook een topic over aangemaakt, maar zoals ik bij dit topic al aangaf krijg ik geen respons als t over ati gaat.
zodra ik weer wat kan typen krijg je antwoord, maar dit hoort ati radeon x1600 series te zijn.
@lars, oke als me toetsenbord het weer gewoon doet zal ik kijken welke driver hij nu gebruikt en dan de andere proberen. ik weet alleen niet zeker of mijn kwin onstabiel probleem door Atiradeon komt of niet? dit neem ik maar aan omdat dit probleem zich pas voordeed toen ik catalyst control center geinstalleerd had. "nooit foutloos" oke klinkt misschien overdreven, maar na t internet afgestruind te hebben kwam ik toch veel problemen tegen met ati, dit en t gebrek aan respons op dit forum over ati, deed mij concluderen dat dit moeilijk ligt, aangezien andere topics volstromen met reacties. plus natuurlijk dat ik altijd een windows gebruiker ben geweest, waarbij ik dit soort problemen nooit heb gehad. Helaas begin ik me steeds meer te irriteren aan andere dingen van windows, waardoor ik linux is wou proberen. ik heb geen intenties om een volleerd meester te worden in bijv. werken met een terminal. mijn wensen zijn gewoon een stabiel os met niet teveel moeilijkheden. heb een weekje gedraait op kubuntu, voordat t kwin probleem zich voordeed en moet zeggen dat ik tevreden was, dat is tot t kwin probleem zich voordeed, hopenlijk is t makkelijk op te lossen.
mvg,
sprot