Beetje off topic, maar de computerleverancier raden toch altijd maar microsoft aan, zelfs als ze weten dat het product niet geweldig is (Vista). Wij van xxxx raden Windows Vist aan, terwijl het niet voor uit te branden was.
uiteraard.
er wordt aan verdiend immers en men weet er eea van bij problemen.
(image terug zetten of hardware vernieuwen)
Maand of 4 terug iemand gesproken die had ruim 400 euro kosten gemaakt en moest toch een andere PC kopen en totaal bijna 1200 euro kwijt.
Voor een PC die ik voor minder dan 600 lever.
Zeg gooi die oude eens binnen om te kijken dan.
stekkertjes van bord waren verwisseld (waarschijnlijk verkeerd terug gezet) en de voeding haperde.
Had nog een oude voeding en met 2 tientjes en half uurtje werk was die oude ook weer gebruiksklaar.
Nu gaat het niet altijd zo vlot maar deze blijft me vooral bij om de gemaakte kosten voor een pc die niet gerepareerd kon worden.
En dat bij een bekende winkelketen.
Nu zijn ze niet zo erg happy met die Vista PC (de oude was XP en sneller) maar ja die nieuwe heeft genoeg gekost enfin je kent het wel
Lees je hier ook regelmatig immers, Vista blijft want heb je voor betaald.

Die oude PC laat ik mooi, die is te super om achter de hand te hebben maar die Vista PC kon nog wel eens Ubuntu worden.
Maar ga niks pushen. Opmerkelijk is dat het vooral de vrouwelijke helft is die zeer geïnteresseerd is in Ubuntu en er al een paar keer mee gestoeid heeft hier.
De live cd beviel totaal niet maar kan ik begrijpen, is ook meer om te verkennen natuurlijk, gaat rete langzaam vanaf cd.
Dat laatste is velen niet echt duidelijk ben ik wel achter.