alle actuele steunpunten zouden idd eens dmv een script aangeschreven worden [mail] en niet actieve zouden na een tweede check verwijderd worden van de kaart, alleen is dit ondanks alle goede bedoelingen nog steeds niet gebeurt.
mits dit idd gedaan is, ik heb nog vraagtekens die niet beantwoord zijn.
Hoi Drummies,Ik heb het veranderd. Je staat er niet meer bij.Heb ik nog een vraagje: weet jij toevallig nog waar die hele lijst staat die we toen bijhielden op het forum? Ik kan hem zelfs met de zoekfunctie (dat onding) niet vinden.
Mooi dat al die steunpunten vermeld staan maarrrrrr.... ik was dus zo dom om even bij mijn eigen woonplaats Hoogeveen te kijken. Daar staat broeder Topgear. Hij heeft daar een linkje onder de vermelding: een geniale site. Klik daar op en je komt op zo'n hele vervelende "klik hier niet"-site.... pffff.Niet echt een fijn welkom voor iemand die "zoekende "is. En ook voor mij niet
Citaat van: laacque op 2010/08/08, 19:05:35Mooi dat al die steunpunten vermeld staan maarrrrrr.... ik was dus zo dom om even bij mijn eigen woonplaats Hoogeveen te kijken. Daar staat broeder Topgear. Hij heeft daar een linkje onder de vermelding: een geniale site. Klik daar op en je komt op zo'n hele vervelende "klik hier niet"-site.... pffff.Niet echt een fijn welkom voor iemand die "zoekende "is. En ook voor mij niet Als ik op de link in de lijst klik, krijg ik zijn profiel te zien van hier.Dus waar heb jij het over?
Aha, in zijn signature. Ik dacht werkelijk de link van de lijst hierboven. Ik ga even kijken.
Direct royeren als steunpunt. Mensen denken met Ubuntu van die zooi af te zijn, krijgen ze het direct weer voorgeschoteld.
Ben je gek, Topgear is rots in de branding op menige releaseparty, maar wel wat jong he...
Citaat van: Gijsbert op 2010/08/09, 14:07:06Direct royeren als steunpunt. Mensen denken met Ubuntu van die zooi af te zijn, krijgen ze het direct weer voorgeschoteld. Ben je gek, Topgear is rots in de branding op menige releaseparty, maar wel wat jong he...Ik stuur m ff een PB-tje. Had ik natuurlijk direct moeten doen maar daar gewoon even niet aan gedacht.Het komt vast goed. Anders mag hij noooooit meer met me meerijden naar een party.
Citaat van: laacque op 2010/08/09, 18:40:16Citaat van: Gijsbert op 2010/08/09, 14:07:06Direct royeren als steunpunt. Mensen denken met Ubuntu van die zooi af te zijn, krijgen ze het direct weer voorgeschoteld. Ben je gek, Topgear is rots in de branding op menige releaseparty, maar wel wat jong he...Ik stuur m ff een PB-tje. Had ik natuurlijk direct moeten doen maar daar gewoon even niet aan gedacht.Het komt vast goed. Anders mag hij noooooit meer met me meerijden naar een party. Nou rots in de branding....... Die zat de afgelopen releaseparty naast mij, jawel Thijsg.En Laaque laat TopMieren.... maar lekker achter in Hoogeveen, kan hij mooi zijn zonden overdenken.No mercy
Nou, dat gaat lekker. Jammer dat het zo gaat, doe mij maar steunpunt...............nee, haal mij er maar vanaf, zet mij er toch maar weer op...................nee, toch maar niet................Het zal wel.