Het aantal mensen vanuit dit forum kan wel worden verdubbeld, gezien de animo.
Ik kreeg 24 uur geleden een spreadsheet toegestuurd met het verzoek om per deelnemer erg veel details in te vullen, tot de kledingmaat toe! Vanuit HCC-perspectief begrijp ik het wel, maar het matcht niet helemaal met een forum waarbij de leden elkaar voornamelijk kennen aan hun nick. Oh ja, de kledingmaat is nodig om ervoor te zorgen dat er voldoende overhemden zijn in de juiste maat, zodat de deelnemers makkelijk te herkennen zijn.
Toch nog even de headers van het spreadsheet: naam, voornaam, telefoon (thuis en mobiel), e-mail, maat overhemd (S/37 t/m XXL/46), vervoer (hoe: eigen, openbaar of meerijden, waarschijnlijk voor de reiskostenvergoeding ), afstand, woonplaats, lunch (met specificatie vegetarisch of niet), activiteit (met omschrijving en gesplitst in lezing, presentatie, demonstratie, of workshop), apparatuur (van de medewerker of van de organisatie, waarschijnlijk voor de verzekering ), meubilair en speciale wensen.
Voor een aantal dingen ga ik wel op mijn duim zuigen: zo vraag internet (bij voorkeur wireless en wired), twee stoelen per persoon (een voor jezelf en een voor iemand waar je mee praat), en een handje vol tafels.
Voor een aantal dingen kan ik in de wiki
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/HccRegiodagDrachten kijken. Maar die wiki is nog niet compleet. Daar staan bijvoorbeeld nog maar 3 mensen genoemd.
Voor een aantal dingen ben ik toegewezen op mailtjes van jullie. Dus als je meedeoet en je wilt beslist een vegetarische lunch, laat het me dan even weten.