Ik val inderdaad onder de jeugd, en je hebt wel gelijk met dat het niet zo veel uitmaakt hoe het eruit ziet.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vanaf het moment dat ik het eerst Ubuntu ging gebruiken (wat dus ook mijn eerste Linux-ervaring was) ik een hele tijd aMSN heb gebruikt. Toen was ik er wel tevreden mee.
Maar op een gegeven moment ging het mis met aMSN, gewoon uit zichzelf startte ie niet meer op en soms deed ie het wel, maar dan werkte ie traag. Geen idee hoe dat nou gekomen is. Enfin, toen ben ik op zoek gegaan naar een ander MSN-programma. Ik las heel veel goede verhalen over Emesene dus ik gaf Emesene een kans. Zo hee, dat zag er toch wel even een stuk mooier en gebruiksvriendelijker uit dan aMSN. Maarja, Emesene was best wel saai omdat het gewoon niet echt aan te passen was. Dus op zoek gegaan naar een beter programma en zo kwam ik uit bij KMess. Ik vond 2 er we erg mooi uitzien en besloot de svn te downloaden en te compileren en het KMess team te helpen met testen. En ik ben echt supertevreden over KMess 2!

aMSN gebruik ik eigenlijk nog steeds, maar alleen om te webcammen en audiogesprekken te voeren (alhoewel ik dat laatste nog nooit gedaan heb op Linux).
Zo, dat was even een verhaal. Maar goed: ik heb dus niks tegen aMSN, het zit op zich wel goed in mekaar, maar ik ben gewoon meer fan van KMess 2