Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?  (gelezen 115584 keer)

Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?
« Reactie #225 Gepost op: 2008/10/14, 08:10:43 »
Tsjak.......
Ziedaar, weer een party in Belgie! http://www.indymedia.be/en/node/29900
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

« Reactie #226 Gepost op: 2008/10/14, 10:28:13 »
dat is jammer,, gelukkig zijn apeldoorn, den haag en groningen er nog :)

Offline lordnoid

• Lid
« Reactie #227 Gepost op: 2008/10/14, 12:18:52 »
Ja gelukkig zullen de meeste mensen uit Rotterdam ook wel een reisje naar Den Haag kunnen maken.

Offline peter10

• Lid
    • Mijn Hyve
« Reactie #228 Gepost op: 2008/10/14, 14:32:26 »
Zijn er nog plannen voor Tilburg? Helpen kan ik wel, maar ik heb alleen zekerheid over donderdag en zaterdag als het gaat om beschikbaarheid.

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #229 Gepost op: 2008/10/14, 14:50:50 »
Citaat van: Richard_Rahl
Zijn er nog plannen voor Tilburg? Helpen kan ik wel, maar ik heb alleen zekerheid over donderdag en zaterdag als het gaat om beschikbaarheid.
Er komt geen Release Party in Tilburg of Eindhoven. Wel is er op zaterdag 22 november een Linux Actief Dag in Eindhoven, georganiseerd door HCC Eindhoven (Z.O.-Brabant) en HCC Tilburg (Midden-Brabant):
http://www.dse.nl/~linuxhcc/

Op die dag zal men ook aandacht besteden aan de nieuwe Ubuntu. Maar het is dus breder dan Ubuntu alleen: er is bijvoorbeeld ook pas een nieuwe Mandriva uitgekomen...

Het wordt waarschijnlijk erg druk (net als vorig jaar), ook al zitten ze in een grote ruimte... De Linux Actief Dag is nogal een publiekstrekker.  :-)

Offline peter10

• Lid
    • Mijn Hyve
« Reactie #230 Gepost op: 2008/10/14, 15:42:21 »
Citaat van: pjotr123
Er komt geen Release Party in Tilburg of Eindhoven. Wel is er op zaterdag 22 november een Linux Actief Dag in Eindhoven, georganiseerd door HCC Eindhoven (Z.O.-Brabant) en HCC Tilburg (Midden-Brabant):
http://www.dse.nl/~linuxhcc/

Op die dag zal men ook aandacht besteden aan de nieuwe Ubuntu. Maar het is dus breder dan Ubuntu alleen: er is bijvoorbeeld ook pas een nieuwe Mandriva uitgekomen...

Het wordt waarschijnlijk erg druk (net als vorig jaar), ook al zitten ze in een grote ruimte... De Linux Actief Dag is nogal een publiekstrekker.  :-)
ok, is dat ook weer duidelijk :) Wie weet kom ik daar ook heen :)

Offline Double12

• Lid
« Reactie #231 Gepost op: 2008/10/14, 16:30:13 »
Citaat van: lordnoid
Ja gelukkig zullen de meeste mensen uit Rotterdam ook wel een reisje naar Den Haag kunnen maken.
Ja dat is goed te doen met de Randstadrail ;) Jammer dat de party in Rotterdam wegvalt trouwens.

Wat -zover ik het nu kan overzien- op dit moment het hardst nodig is, zijn demo-computers. Dus als de mensen die willen meenemen in Den Haag ook demo-computers zouden kunnen meenemen, zou dat helemaal fantastisch zijn. :)

« Reactie #232 Gepost op: 2008/10/14, 20:31:08 »
Zijn er nog mensen van het TEAM die spullen / cd's  vragen bij Canonical voor de verschillende party's?

« Reactie #233 Gepost op: 2008/10/14, 20:38:37 »
Hierbij een berichtje voor in de krant:

http://docs.google.com/Doc?id=d3pk7ds_0fq7zvnf4

Offline Floyo

• Lid
« Reactie #234 Gepost op: 2008/10/14, 21:06:22 »
Jongens, Sorry maar ik weet nog niks van Solcon. Iemand anders kan het wellicht nog wat proberen bij Solcon want ik heb het te druk om alles rond te brijen. Het spijt me maar ik heb andere dingen te doen :(. Misschien dat ik later nog wat kan doen :)

« Reactie #235 Gepost op: 2008/10/14, 21:43:17 »
Wordt er ook al iets georganiseerd in Drenthe, assen ofzo, ik zou daar wel willen helpen met installeren. Ik kan daar niet een hele party in de buurt gaan organiseren, loop al vast bij de locatie, zit niet bij een verenging en als 14 jarige... als er iets is hoor ik het wel:p
Volop Ubuntu 12.04 gebruiker.

« Reactie #236 Gepost op: 2008/10/14, 22:47:18 »
Nou ja, niet in Drenthe he, maar wel in Groningen.

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
« Reactie #237 Gepost op: 2008/10/15, 09:43:02 »
Ik kreeg van Double12 een mailtje met tekst om op de website (www.releaseparty.eu) te zetten. Nu lijkt het me leuk/goed als elke party een eigen pagina krijgt op releaseparty.eu. Daar kan dan informatie op komen van waar, wat en hoe laat de mensen kunnen komen.
Wanneer jullie mij een stukje sturen (evt. met foto's) dan zal ik ervoor zorgen dat elke releaseparty er netjes op komt te staan.

Releaseparty.eu is dan een soort van algemene info site voor alle mensen.

Ps. zal ik de belgische releaseparty er ook opzetten?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #238 Gepost op: 2008/10/15, 09:50:24 »
Een linkje naar www.releaseparty.be misschien?

Offline stani

• Lid
    • http://pythonide.stani.be
« Reactie #239 Gepost op: 2008/10/15, 13:55:32 »
Indymedia organiseert blijkbaar ook een releaseparty in Brussel. Deze staat nog niet op releaseparty.be. Kan iemand dit doen?
https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/ReleaseParty/Intrepid/Bxl
Citaat
# Date: November 2nd 2008
# Time: 13.00 - 19.00
# Place: Indymedia.be, Haachtsesteenweg/Chaussée de Haecht 51, 1210 Brussels

* Near le Botanique (Botanical gardens)

Offline lordnoid

• Lid
« Reactie #240 Gepost op: 2008/10/15, 14:04:11 »
Wegens mijn teveel aan vrije tijd is het stukje over Apeldoorn, gebaseerd op het stukje van Den Haag (lees: gekopiëerd en een beetje aangpast naar Apeldoorn), verstuurd naar raggar.

« Reactie #241 Gepost op: 2008/10/15, 14:25:45 »
Kan er nog wat gedaan worden met mijn persberichtje over Ubuntu, zoals eerder gevraagd?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #242 Gepost op: 2008/10/15, 14:42:04 »
Citaat van: cumulus007
Kan er nog wat gedaan worden met mijn persberichtje over Ubuntu, zoals eerder gevraagd?
Zo'n persbericht kan worden gebruikt voor landelijke pers en websites. Er staan alleen een aantal taalfouten in en het berichtje is een beetje kort.
Voor de plaatselijke pers (in Den Haag, Apeldoorn en Groningen) is het denk ik handig om uit te gaan van het landelijke persbericht en dat dan flink toe te spitsen op de plaatselijke party.

Ik ben trouwens bezig een persbericht te schrijven voor de zakelijke markt (overheden en bedrijven), dus geen vervanging van het persbericht van cumulus007. Jullie horen er binnenkort meer van.

Offline Rulus

• Lid
« Reactie #243 Gepost op: 2008/10/15, 19:09:16 »
Citaat van: stani
Indymedia organiseert blijkbaar ook een releaseparty in Brussel. Deze staat nog niet op releaseparty.be. Kan iemand dit doen?
Dat staat bovenaan in de lijst met dingen die moeten gebeuren; zou binnenkort in orde moeten komen :-)

« Reactie #244 Gepost op: 2008/10/15, 20:02:39 »
Is er iemand die mij zou willen helpen met het organiseren van de party in Dronten? Want het is best veel werk en ik ga op die party ook nog andere dingen doen, dus dat moet ik ook voorbereiden, dus als iemand zou willen helpen, dan zou dat heel fijn zijn.

« Reactie #245 Gepost op: 2008/10/15, 20:29:38 »
@vistaus: heb je al een datum en een ruimte?

« Reactie #246 Gepost op: 2008/10/15, 23:31:40 »
Citaat van: cumulus007
cumulus, ik zie het nu pas. Morgenmiddag ga ik er wel even naar kijken. Is het voor een huis aan huis blad?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #247 Gepost op: 2008/10/16, 09:53:56 »
Nogmaals de vraag hoe we aan CD's komen. Voor ShipIt zijn we nu waarschijnlijk al te laat, want dat duurt 6 tot 10 weken.
Zelf branden dan maar?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #248 Gepost op: 2008/10/16, 10:13:17 »
Speciale zendingen naar LoCo teams zijn wel wat sneller, en je kan dan ook meer bestellen.

« Reactie #249 Gepost op: 2008/10/16, 13:07:38 »
Citaat van: arie
ik heb op 8 en 15 oktober een mailtje hierover naar Dennis gestuurd, echter nog geen antwoord gehad, ik weet dus ook niet of ze idd al besteld zijn
Misschien is pingen op irc een idee? (hint, hint)