Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Minimale KDE-installatie?  (gelezen 693 keer)

Minimale KDE-installatie?
« Gepost op: 2008/03/18, 15:12:23 »
Ik heb hier al verschillende keren een artikel zien voorbijkomen over een minimale KDE-installatie. Maar ik vind het niet meer terug. Welke pakketten moet ik dan precies installeren?

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

schoappied

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/18, 15:21:10 »
http://forum.ubuntu-nl.org/message/213916#p213916 ?

of
apt-get install kdebase

iets groter:
apt-get install kde-core

groot:
apt-get install kde

« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/18, 15:46:43 »
ik zal apt-get install kde es proberen, bedankt.

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline woteb

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/18, 16:42:28 »
Tussen kde-core en kdebase zit niet zoveel verschil. Ik heb beide geprobeerd en qua grootte kun je net zo goed kde-core installeren.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)

« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/18, 17:59:35 »
Citaat van: woteb
Tussen kde-core en kdebase zit niet zoveel verschil. Ik heb beide geprobeerd en qua grootte kun je net zo goed kde-core installeren.
Ik heb sudo apt-get install kde nu al lopen... oh ja, je hebt juist post #222222 gemaakt, als het je intereseert :).

- SeySayux
LibSylph
SeySayux.net

Offline woteb

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/18, 19:20:20 »
Citaat van: SeySayux
Citaat van: woteb
Ik heb sudo apt-get install kde nu al lopen... oh ja, je hebt juist post #222222 gemaakt, als het je intereseert :).

- SeySayux
Als je sudo apt-get install kde gebruikt, dan installeer je zowat alles van KDE, dus Kubuntu + de rest.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)