Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Minimale KDE-installatie?  (gelezen 745 keer)

Minimale KDE-installatie?
« Gepost op: 2008/03/18, 15:12:23 »
Ik heb hier al verschillende keren een artikel zien voorbijkomen over een minimale KDE-installatie. Maar ik vind het niet meer terug. Welke pakketten moet ik dan precies installeren?

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

schoappied

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/18, 15:21:10 »
http://forum.ubuntu-nl.org/message/213916#p213916 ?

of
apt-get install kdebase

iets groter:
apt-get install kde-core

groot:
apt-get install kde

« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/18, 15:46:43 »
ik zal apt-get install kde es proberen, bedankt.

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline woteb

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/18, 16:42:28 »
Tussen kde-core en kdebase zit niet zoveel verschil. Ik heb beide geprobeerd en qua grootte kun je net zo goed kde-core installeren.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)

« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/18, 17:59:35 »
Citaat van: woteb
Tussen kde-core en kdebase zit niet zoveel verschil. Ik heb beide geprobeerd en qua grootte kun je net zo goed kde-core installeren.
Ik heb sudo apt-get install kde nu al lopen... oh ja, je hebt juist post #222222 gemaakt, als het je intereseert :).

- SeySayux
LibSylph
SeySayux.net

Offline woteb

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/18, 19:20:20 »
Citaat van: SeySayux
Citaat van: woteb
Ik heb sudo apt-get install kde nu al lopen... oh ja, je hebt juist post #222222 gemaakt, als het je intereseert :).

- SeySayux
Als je sudo apt-get install kde gebruikt, dan installeer je zowat alles van KDE, dus Kubuntu + de rest.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)