Beste Siegi, ik ben naar de site gegaan die je opgaf en heb alles uitgevoerd wat daar stond, inclusief de aangeraden add-on MediaPlayerConnectivity 0.8.3. Vervolgens naar de onderaan de pagina opgegeven testsite van Linspire om alles te proberen. Bij Office Compatibility werkte alles behalve Disc image file. Bij Web Compatibility werkte ook alles behalve .torrentBittorrent File (kon iets niet vinden). Bij Graphics Compatibility werkte ook alles, maar bij Audio- en Video Compatibility waren er problemen. Alles van Real Player deed het niet en ook bij de rest kreeg ik veel foutmeldingen. Bijvoorbeeld de melding: Couldn't resolve name for AF-INET6: volgt de naam van de website die aanstaat, b.v. die van Linspire zelf; Linspire.com. Ook verscheen vaak een venster met de tekst: gnome_screensaver_control(). Ook kreeg ik regelmatig een venster met als opschrift: .wmx MS Media Type.wmx en daaronder de tekst: afspeellijst 'file:///tmg/ThemeSong 100_1.wmx' kan niet gelezen worden, mogelijk is deze beschadigd. Er is dus nog wat op te lossen over. Graag je goede raad.