Ik zit nu in mn 2e dag en heb reeds 3 install's gedaan de eerste was het ergste dat was cd draaien onder windows en dan kiezen voor de 2e optie.
En het dan raar vinden dat alles niet helemaal naar behoren draaide, lees ruimte gebrek.
2e install was aardig alleen onder windows mn partitie ingedeeld met als resultaat dat ook dat niet helemaal de bedoeling was qua ruimte.
Nu alles gedaan met Ubuntu en net klaar was wel met een 20 min echt klaar das handig als je het een paar keer gedaan hebt hahaha. en nu is alles zoals ik het wil.
Zoals ik al geschreven heb, zit ik echt al jaren op ms en behoor bij het beta team van ms, maar vind dit helemaal top wel even nadenken maar het werkt als een trein verder.
Zo sterk zelfs dat ik win xp gedag heb gezegd en daar nu Ubuntu voor gebruik, natuurlijk wel windows7 nog draaien voor test werkzaamheden de RTM versie, maar das werk prive ga ik zeker meer hier energie in stoppen.
Ik snap dan ook niet dat mensen er na 3 dagen de brui aan geven, om dit goed onder de knie te krijgen heb je zeker wel wat langer nodig dan 3 dagen. Mensen moeten het niet zien als een vervanger van Windows maar gewoon zien als iets nieuws en leer van de dingen das het leuke van nieuwe dingen