Hey mede Ubuntu'ers!
Mijn naam is Tom, ik ben woonachtig in Leiden en ben 17 jaar oud. Sinds vandaag heb ik erg lang vakantie, want heb zojuist mij (VWO) examens achter de rug.
In de examenperiode ben ik begonnen met het experimenten met Linux, daarvoor heb ik als uitvalsbasis Ubuntu gekozen. Die keus is me erg goed bevallen. Man, o man, Ubuntu is echt ontelbaarkeer fijner dan Windows (XP, maar Vista wss al helemaal!).
Sneller, mooi, geen crashes etc etc, de bekende voordelen.
Ik heb momenteel een Dualboot runnende, een kleine XP partitie naast m'n Ubuntu (Hardy btw), deze installatie gebruik een hele enkele keer als ik iets onder Windows moet doen, waar onder Linux geen alternatief voor is.
Ook heb ik VirtualBox geinstalleerd en de nieuwste versies van Kubuntu, Fedora en OpenSUSE gedownload. VirtualBox is echt een heilig programma, alles werkt super. Ik gebruik het vooral om ook eens kennis te maken met andere Linux distro's, maar eerlijk gezegd vind ik Gnome veel fijner werken dan KDE, dus ik blijf voorlopig nog wel bij Ubuntu (of iig Gnome!).

Nu ik dit bericht aan het schrijven ben bedenk ik me ineens dat ik ook de LiveCD van Debian moet downloaden (als die bestaat?)