Hey,
ik ben anco, net nieuw hier, dus zal me ook maar ff voorstellen.
Ben 19 jaar oud, woon ergens in het hoge noorden, niet zo creatief met nicknamen enzo, afgelopen schooljaar leuk papiertje gehaald.
Toen ik de oude comp mocht gebruiken kreeg ik meer en meer interesse in computers. Toen ik die keertje ging upgraden besloot ik om zelf te proberen alles erin te zetten en prutsen (achteraf bleek het allemaal vrij simpel te zijn) dus toen is me angst voor iets mollen of verkeerd deon ook sterk afgenomen en sindsdien vind wel leuk om af te wat te proberen en te kloten.
Eerste ervaring met linux was niet geweldig, kreeg het of niet geinstaleerd of neit aan gang, maar dat is al tijdje geleden.
Maar altijd interesse gehouden, en toen later weer eens probeerde (toen er live cd's waren) was ik eigenlijk vrij snel om.
Alleen had ik foute draadloze netwerkkaart. Op me verjaardag een goeie gekregen, toen nog ff afgewacht tot examens afgelopen waren. En toen eigenlijk de overstap gemaakt. Eerste die ik echt gebruikte was Pardus (heb nog steeds achtergrond van). En nu sinds 2 weken ofzo ubuntu, omdat die toch wat completer/makkelijker vind.
Ondertussen ook al een vriend op ubuntu gekregen. Die kreeg zijn computer gemaakt terug, en tjaa, ik zei probeer eens linux, en hij had buik ook wel beetje vol van windows dus omschakeling was snel een feit, was alleen beetej huiverig ervoor, maar dat heb ik eruit kunnen praten

Owjah, naast computeren voetbal ik nog, en ben ik muziek verslaafd (metal/rock (goed voor je frustraties, dus met ubuntu minder nodig dan met windows)) en vind rondhangen met vrienden altijd wel geslaagd.
En over waarom ik precies ben overstapt zal nog ff in waarom overgestapt forum zetten (pag 9 word denk ik).
Anco