Wordt maar is tijd dat ik me ook eens voorstel.

Ik ben dus Math. en m'n nickname heeft niks met wiskunde te maken, maar ik vond Thijs dan weer zo standaard... Mijn echte naam is namelijk Mathijs.

Ik ben nu nog 24jaartjes jong en woon in Heemskerk... en euhm...
Maar goed, nu het intersante gedeeldte...:

Heb 3 computers thuis staan, waarvan er 1 het nu ff niet doet (hardware probleem), waarvan 1 een multiboot heeft met WindowsXP en met Ubuntu 5.10 en een laptop die op dit moment volledig onder Xubuntu 6.10 werkt.
Vorig jaar ontving ik op de HCCdagen een Ubuntu 5.10 CD, heb het een tijdje uitgesteld te gaan installeren en ben toen ergens in het begin van dit jaar begonnen met Linux. Heb heel veel andere distro's gedownload en uitgeprobeerd... en uiteindelijk viel ik toch (na zkr 10cd's gebrand te hebben) weer terug op Ubuntu! :X
Sinds de laatste maanden ben ik naast het webdesign-en veel bezig met Ubuntu en heb de smaak behoorlijk te pakken gekregen!
Mijn vader was rond mijn geboortejaar (1982) al bezig met computers, hij had toen een Pet (was toen 8kb ramgeheugen), daarna de een Osborn variant 1 en vervolgens een Commodore C16 waar ik uiteindelijk mee verder ben gegaan. Later, op de C128 (ik was toen een jaar of 9) programmeerde ik al simpele dingetjes in basic.
Uiteindelijk de stap naar een pc gemaakt met ms-dos en windows 3.11, van daaruit naar 95, 98/me, 2000/XP... 'je moest wel...' :/
Heb vorig jaar (2005) m'n DTP (grafische sector) diploma behaald, maar wil me nu wat meer gaan richten op webdesign en vooral de laatste tijd ook qua dynamische opmaak (php, sql, xml, css etc.).
Uiteindelijk hoop ik wat meer de technische kant op te kunnen gaan, dan het grafische en hopelijk in de toekomst weer te kunnen gaan programmeren en dan onder linux wel te verstaan!

Na, das dan zo'n beetje mijn verhaal...