ff voorstellen.....Ik ben 34 jaar, sinds een week in de weer met Ubuntu 10.10 en dit is de eerste keer dat ik een ander besturingssysteem dan Windows probeer. Ik had mijn computer leeg gehaald met de intensie om Windows er weer op te zetten, maar toch benieuwd hoe een ander besturingssyssteem zou werken. Via een vriend op Linux gewezen en zodoende bij Ubuntu.nl uitgekomen en gelijk in het diepe gesprongen en alleen Ubuntu geinstalleerd.
Na twee dagen prutsen met de installatie cd, hardware
(foutcode: "unable to find a medium containg a live file system") is het dan toch gelukt om Ubuntu 10.10 te installeren. Na het installeren rond gekeken en ik moet zeggen dit ziet er toch een beetje anders uit dan Windows. Ik was voor het eerst weer bang om iets verkeerd te doen

. Vanavond gaat de computer naar beneden zodat ik een bedrade internetaansluiting heb en ga ik proberen het draadloze netwerk werkend te krijgen. Heb namelijk een Belkin F5F7000-v1XXX wireless network card die ik graag zou willen gebruiken zodat ik weer boven op de studeerkamer kan gaan werken. Heb op het forum al een guide gevonden waar het mee zou moeten lukken, maar als het niet lukt zijn er hier vast en zeker mensen die kunnen helpen.
Zo nu heb ik mij in ieder geval voorgesteld, indien er nog vragen zijn hoor ik het wel....ik neem aan dat ik straks nog genoeg vragen voor jullie heb