Hallo allemaal!
Laat ik mezelf maar eens weer helemaal opnieuw voorstellen.
Mijn naam is Samuël Rave, ben in het mooie jaar '79 geboren, 2,5 jaar getrouwd, geen kinderen, wel surrogaat kinderen namelijk de honden Radjah en Toetie.
Ik ben jaren geleden al eens behoorlijk actief geweest op dit forum.
Het topic 'Hoe ziet jou grafische desktop eruit?' is in die tijd door mij gestart, ik ben er zeer trots op dat het jaren later nog steeds actief is.
Jammer alleen dat mijn afbeeldingen/screenshots niet meer te zien zijn, dankzij lycos...
De laatste tijd ben ik naast werken met Mac OS X, weer intensief bezig met het tweaken van ubuntu en xubuntu desktops, dus verwacht de komende tijd maar weer nieuwe creaties!
In de tijd dat ik niet actief was op dit forum heb ik cursussen bij Apple NL gevolgd en afgerond en een paar certificaten binnen gehaald. Wat mij toch blijft kriebelen bij linux is de vrijheid en open source filosofie. Hoewel de Darwin kernel ook gebaseerd is op een open source licentie, wat de kern van Mac OS X is. De rest van Apple is potdicht.
Bijna 2 jaar heb ik gewerkt bij een APR (apple premium reseller) maar uiteindelijk daar toch mee gestopt.
Daarvoor werkte ik bij een zorginstelling voor mensen met psycho-sociale problemen, maar waar ik tot op heden nog steeds vrijwilliger ben.
Hier een foto van mij en de honden: