Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Stel jezelf voor  (gelezen 1002887 keer)

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2075 Gepost op: 2010/02/07, 21:37:07 »
Je weet zeker dat je de goede foto hebt ???
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Thijsg

• Lid
« Reactie #2076 Gepost op: 2010/02/07, 21:38:11 »
Dit is een foto van twee jaar geleden. Dooitze is 14, dit is onmogelijk. :evil:

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
« Reactie #2077 Gepost op: 2010/02/07, 21:39:21 »
nou dat taartje ziet er al wel knap oud uit :evil:

« Reactie #2078 Gepost op: 2010/02/07, 21:39:48 »
Citaat
Aargh, my bad. Embarrassed
I blame the 25:1 man-female ratio in this Forum.. I'm used to the fact that everybody's a he in here Sad
--
Aargh, mijn fout. Embarrassed
Ik geef de schuld aan de 25:1 Man-Vrouw verhouding in dit Forum, ik ben gewend aan het feit dat iedereen hier een man is

XD  This is indeed funny  XD

Citaat
Part of our rules is indeed to speak dutch, so I'd try to avoid asking English questions in here

Ik kan proberen maar mijn Nederlands is niet zo goed. Ik heb Nederlanse les op de Vrije Universiteit maar ik ben alleen "absoulte beginner". Ik denk dat dit is een goede oefening   ??? (and this is not Google Translate, although I imagine the error rate is more or less the same  :P )
Ach, je Nederlands is beter dan mijn Engels, dat wil je echt niet lezen. XD

« Reactie #2079 Gepost op: 2010/02/07, 21:43:49 »
Ga vooral zo door Thijsg, dan zie ik jouw verder verblijf op het forum somber in, zo maak je geen vrienden. Ik ga altijd van het goede van de mens uit, ik geloof Dooitse op zijn woord. :rolleyes:

« Reactie #2080 Gepost op: 2010/02/07, 21:46:41 »
Dat op die foto ben ik van vandaag, wel op een kinderachtige manier :evil:

Offline Thijsg

• Lid
« Reactie #2081 Gepost op: 2010/02/07, 21:48:44 »
Ga vooral zo door Thijsg, dan zie ik jouw verder verblijf op het forum somber in, zo maak je geen vrienden. Ik ga altijd van het goede van de mens uit, ik geloof Dooitse op zijn woord. :rolleyes:

Ik ook, dit was satire. XD

« Reactie #2082 Gepost op: 2010/02/07, 22:07:53 »
Waarom geloof ik dat nou niet ???

Offline timosha

• Lid
« Reactie #2083 Gepost op: 2010/02/07, 22:22:11 »
Ik kan proberen maar mijn Nederlands is niet zo goed.

Dat is niet erg. Het Nederlands van de meeste Nederlanders is ook niet goed, U bent dus in goed gezelschap  :evil:

Welkom  ;)

Stabiele OS: Solaris 10 - OS X 10.6.4 - Linux Mint 9 - Windows 7
Project OS: Linux Mint 9 Isadora
Test OS: Ubuntu 10.04 - 10.10
Server: Windows Server 2008 R2 - Exchange 2010

Contra verbosos noli contendere verbis: sermo datur cunctis, animi sapientia paucis.

Offline chris.

• Lid
« Reactie #2084 Gepost op: 2010/02/07, 22:30:36 »
ikke nie snappe ???

« Reactie #2085 Gepost op: 2010/02/08, 00:13:05 »
Het lijkt hier wel een hedendaags feuilleton: vierentwintig verhaallijnen die door elkaar lopen...
Ik heb vandaag, ondertussen al gisteren, al een eerste kopie geschreven van mijn interview....
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #2086 Gepost op: 2010/02/08, 13:49:25 »
Dat houdt het smeuïg, Prosper. XD

« Reactie #2087 Gepost op: 2010/02/08, 16:59:49 »
Anders wordt het zo saai

PS de topicstarter is ook niet meer zo actief

« Reactie #2088 Gepost op: 2010/02/08, 21:38:54 »
Nou ,zal ik me ook maar voorstellen....

Ik ben Monique, vrouw van 37 jaar, samenwonend in Haarlem en één kind (meisje van 10) en een ouwe hond van bijna 15

Offline Thijsg

• Lid
« Reactie #2089 Gepost op: 2010/02/08, 21:43:17 »
Nou ,zal ik me ook maar voorstellen....

Ik ben Monique, vrouw van 37 jaar, samenwonend in Haarlem en één kind (meisje van 10) en een ouwe hond van bijna 15
Heet die hond toevallig Nino? ;)

Welkom. :)

« Reactie #2090 Gepost op: 2010/02/08, 21:48:43 »
Heet die hond toevallig Nino? ;)

Jij mag niet meer raden  XD

Maar dit is mijn gebruikersnaam op veel fora, zo houd ik het makkelijk  ;)

thx voor het welkom!

Offline chris.

• Lid
« Reactie #2091 Gepost op: 2010/02/08, 22:31:15 »
mischien kan je een steunpunt in je buurt vinden Monique_Nino of mischien nog beter naar een release party komen komend voorjaar [data nog niet bekend] om kennis te maken met het OS ubuntu.

het is maar een ideetje,
linkjes voor steunpunten staan in mijn onderschrift,
voor de komende R_P_ zie http://www.releaseparty.eu/show.php5?page=home  [die zal komende tijd wel geupdate worden ivm de lucid lynx release in april.

oja,, en welkom natuurlijk XD

« Reactie #2092 Gepost op: 2010/02/08, 22:41:48 »
Welkom Monique,
voor je dochter kan Ubuntu ook heel leuk zijn,zijn al meerdere projecten voor.Je hond heeft wel een heel respectabele leeftijd(15),wel zuinig op zijn  ;)
Kubuntu 20.04

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #2093 Gepost op: 2010/02/09, 19:27:25 »
Welkom Monique.

Ik hoop dat je hier veel plezier beleefd. Verder is het een oude hond die U hebt. Wat voor een ras?
« Laatst bewerkt op: 2010/02/09, 21:20:21 door Wanda »

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #2094 Gepost op: 2010/02/09, 19:29:28 »
Jullie weten nog niet hoe ik eruit zie

[censuur]  :evil: :evil: :evil:

Dan ga ik ook mee:

Toch maar niet. ZOEK mijn hyve maar eens op ;) Als je me gevonden hebt, mij wel ff uitnodigen he :P

« Reactie #2095 Gepost op: 2010/02/09, 19:59:37 »
en ik dan Peter?

« Reactie #2096 Gepost op: 2010/02/12, 13:35:51 »
Na zal ik me ook maar eens voorstellen,

Ik ben Edwin, 42 en al een paar jaar aan't experimenteren met Ubuntu, dan weer wel dan weer niet er op eraf, xp der weer op enzzz tot en met dual boots toe, waarom ik niet gelijk verder met Ubuntu ben gegaan is voor mij heel duidelijk....Mijn Ipod!!!!! geen mogelijkheid dat ik die aan de praat kreeg op ubuntu en vandaar dak niet volledig was overgestapt.....;-(, sinds vorige week heb ik besloten de stap te nemen dit mede dankzij dat Rhythmbox hem nu wel aankan....dus ik blijf hier ook bij....nou ja tot ik mijn nieuwe Imac heb....gnifff sorry.....maar wat mij betreft komt microsoft er niet meer in!!!!!! :evil: ok buiten mijn xperia x1 die nog onder Windows mobile draait, en ook dat is deze maand afgelopen na de komst van een i phone!!!!

Enfin om een kort verhaal lang te maken, ben blij dak overgestapt ben en voor mij geen Microsoft meer...dis de beste overstap die ik gedaan heb...!!!
This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

« Reactie #2097 Gepost op: 2010/02/12, 13:56:40 »
Welkom op het forum  :).

jesse2314

• Gast
« Reactie #2098 Gepost op: 2010/02/12, 15:32:32 »
Na zal ik me ook maar eens voorstellen,

Ik ben Edwin, 42 en al een paar jaar aan't experimenteren met Ubuntu, dan weer wel dan weer niet er op eraf, xp der weer op enzzz tot en met dual boots toe, waarom ik niet gelijk verder met Ubuntu ben gegaan is voor mij heel duidelijk....Mijn Ipod!!!!! geen mogelijkheid dat ik die aan de praat kreeg op ubuntu en vandaar dak niet volledig was overgestapt.....;-(, sinds vorige week heb ik besloten de stap te nemen dit mede dankzij dat Rhythmbox hem nu wel aankan....dus ik blijf hier ook bij....nou ja tot ik mijn nieuwe Imac heb....gnifff sorry.....maar wat mij betreft komt microsoft er niet meer in!!!!!! :evil: ok buiten mijn xperia x1 die nog onder Windows mobile draait, en ook dat is deze maand afgelopen na de komst van een i phone!!!!

Enfin om een kort verhaal lang te maken, ben blij dak overgestapt ben en voor mij geen Microsoft meer...dis de beste overstap die ik gedaan heb...!!!

een mooi verhaal =D welkom

« Reactie #2099 Gepost op: 2010/02/14, 13:30:48 »
Welkom Monique.

Ik hoop dat je hier veel plezier beleefd. Verder is het een oude hond die U hebt. Wat voor een ras?

thx, maar ben geen u hahahaha, mijn hond is een engelse staffordshire bull terrier ;)