De eerste foto's staan online, thx Christine 
http://picasaweb.google.nl/danielschristine/LinuxWorkshop20_10_2007
De mijne staat er nog niet bij

Anyways, heel leuke party. Spijtig, mijn ouders vonden dat het te lang duurde voordat Wesley's laptop werkte (we zijn vroeger weggegaan). Mijn ubuntu werkt perfect, die van mijn vriend heeft wat last met zijn MBR (heb ik gelukkig kunnen herstellen), ma ja geen enkele distro is erin geslaagd grub te installeren (ik moest handmatig grub-install uitvoeren). Ubuntu heeft mijn OS X niet herkend, en heeft geen nederlandse taalpakketten geinstalleerd bij mij, en bij mijn vriend heeft hij dus grub niet geinstalleerd en de window decorator gedraagt zich vreemd. Maar voor de rest gaat alles goed.
Nu, wat ik over de party vond. Heel cool, niets op aan te merken. Nu, wat mijn
moeder over de party vond. Helemaal stom, veel op aan te merken, zoals:
* Voor mijn ouders heet je nu officeel Bart "euh..." Broeckx. "Ik euh ga het hier nu euh over euhbuntu hebben". Mijn ma kon niet stoppen met lachen. Gelukkig dat je niet altijd "pubelepum" zei...
* Wesley had nu de gelegenheid te demonstreren hoe de bullet proof x werkt, nu doet hij het niet.
Oh ja, dat is waar ook, dat werkt niet met Kubuntu.
* Mijn ma is geen, herhaal geen computerfreak. (Iemand had gezegd dat ze het uiterlijk van een computerfreak had) Ze weet alleen hoe ze er een uitzet, namelijk door de stroom eruit te trekken. *Ma, dat is een laptop, die heeft een batterij*
Verder, prachtige party, spijtig dat ik het bovenstaande naar mijn hoofd gekeild krijg de ganse dag.
- SeySayux