IEMAND die me kan antwoorden op mijn vraag van 29/9/2007 ?
Zou het wel tof vinden.
Freddy
Ziezo, ben een potentiële gebruiker kwijt... Iemand kon toch antwoorden, misschien kreeg ik de Gutsy er toch nog op.
Deze mens heeft de Feisty hier zien draaien en leek geïnteresseert, op de Gutsy " Het mag nog een Beta zijn" moet toch iets gebeuren, mijn pc's zijn niet veranderd op deze korte periode, noch mijn wijze van downloaden en branden.
Gegeven commentaar van die kennis... ( ok, de Feisty draait mooi, doch als men een Beta wil draaien, wat dan toch het nieuwste zou moeten zijn, kan men zitten klooien. Je deed je best, doch bedankt... )
Heeft me wel de Feisty weten branden en me weten installen. Heb slechte punten op die manier.
Vanochtend nog maar eens geprobeert, terug hetzelfde, viel nu volledig stil op het eind van de installatie als de taalpaketten gedownload werden.
Na dit viel het stil en de pc boven ook. Heb wel spijt en ben erg teleurgesteld, verdorie van de 5.10 tot de Feisty had ik erg weinig problemen en steeds antwoord op mijn "stomme" vragen. Nu het méér dan nodig was sta ik in de kou.
Freddy