Dit bedoel ik met meer informatie, nu wordt de situatie me helderder.
Wanneer je een cd brand doe je dit vaak vanuit een image. Dat is een soort van ingepakt bestand waar alle bestanden van de cd in staan. Wanneer je het brand moet je dat image dus eerst uitpakken. Vaak gebeurd dit al door het brand programma maar niet altijd.
Je kunt windows installeren wanneer je opnieuw opstart met de cd in de drive. Wanneer de boot volgorde in je bios (het stukje soft/hardware dat de computer laat opstarten) dan zou de cdrom eerder moeten worden gelezen als de hardeschijf.
Wanneer direct kubuntu opstart dan is de boot volgorde fout en moet je dit in het bios aanpassen. Hoe dat moet, dit is voor elk bios anders en kan ik niet zomaar uitleggen. Vaak om je in het bios door wanneer je opstart direct op Esc of F6 te drukken. Maar dat kunnen ook andere toetsen zijn. Dit zul je zelf moeten uitzoeken.
Wanneer het wel werkt krijg je in windows een blauw scherm (dit keer is het wel goed

) en dan moet je wachten tot dat alles is geladen, dit kan een tijdje duren. Daarna gewoon de stappen volgen en dan moet het allemaal goed komen.
Ps. Waarom wil je van Kubuntu af, het is (naar mijn idee) beter als windows en je kunt er veel van leren. Wanneer je de taalpakketten installeert dan krijg je het ook nog eens volledig in het Nederland. Dus waarom probeer je het niet even?