Ja mensen, het is zoals we dachten. We hebben een breebeeldscherm ontvangen 19" breedbeeld met schermresolutie 1280x1024. Kunnen we nog lang doorwerken zo. Het andere scherm is ook 19", maar met een wide Screen, resolutie 1440x900.
De levering van het scherm is dus niet correct. Ik dacht al, Ubuntui mist niet in het installen van deze zaken, het wordt herkend. Ik kan het ook niet omwisselen, want mijn garantie is niet meer geldig daar ik Linux draai, het is alleen maar geldig met het bijgeleverd stuurprogramma, in dit geval was dit vista premium, doch wat ik eerst zag was een classic.
Ik en ons Monique danken allen voor jullie hulp, doch we zijn qua scherm wel eventjes bij de neus gevat. Volgende maal moeten we beter uitkijken, als dit ook al zo makkelijk is. Men pakt uit, bekijkt, leest en installeert in goed vertrouwen. EN om toe te voegen, bij het scherm was weinig documentatie. Wel een cd-rom, maar die kan ik niet gebruiken in Linux.
( Bijgewerkt ) Met onze verontschuldigingen voor de vele onnodige hulp en tijd, doch heb wel bijgeleerd terug.
Groetjes,
Freddy