@HWE64 Het gaat erom dat ik ongewild bij die bank zit: de hypotheek loopt daar, ik kan niet zomaar overstappen... zoals bij een 'gewone' rekening.
Je zegt het, ik wil ok niet via een app en ook zeker niet in Android. maar lees hieronder het vervolg met de bank:
---
Abnamro dwingt mij als bestaande cliënt middels hun app de registratie ter identificatie voor die pas (waarmee ik kan inloggen met hun indentifier).
Omdat ik die app niet wil gebruiken om mijn selfie en identificatie in te sturen, moet dus ik naar een kantoor 40 km verderop.
Maar aldaar moet ik toch via hun app de verificatie doen, als ik geen mobiel gebruik/heb, ligt daar nl. een Android tablet klaar om dat alsnog te doen!
Deze dwingelandij verplicht je aan de biometrische controle te doen, want ze nemen foto's via die app of sturen naar die app.
Van jullie wil ik niet horen dat we allemaal daaraan mee gaan doen middels paspoort/id/rijbewijs, dat is al erg genoeg, nu een bank met een app dat ook gaat doen, is nog erger.