Meestal doe ik dat andersom: een machine waar windows al op zit en daar Kubuntu naast.
Alvast deze: Je gehele harde schijf is een EXT4 bestandsindeling. Daar ga je geen windows op geinstalleerd krijgen.
De eerste stap is een aparte partitie aanmaken in de indeling: NTFS. Daar ga je windows op installeren. Weet gij hoe dat moet?
Ik ga ook bijna slapen dus zo nodig geef ik nadere uitleg later.
Vervolgens is het een kwestie van het windows medium in je pc en de installatie laten opstarten. Ik weet niet meer hoe dat gaat of werkt maar er zou ook bij windows een gelegenheid moeten komen dat je de partitie kunt selecteren waar je windows op wilt hebben.
Nadeel: als ubuntu er al op staat en je zet daarna windows er naast, moet je weer wat capriolen uithalen om de grub, het opstartprogramma, te updaten. Doe je dit niet dan start de computer automatisch windows op en kun je niet meer bij je ubuntu partitie. (dat wil zeggen: zo was het altijd. Ik heb met deze omgekeerde situatie lang niet meer te maken gehad dus misschien is mijn kennis achterhaald).
Wederom: nadere uitgebreide uitleg volgt, alleen nog niet nu

bottom line: u heeft opties.
Een goede nachtrust u ook.
PS: wellicht gaan sommige forumleden stellen dat dit topic niet op een ubuntu forum thuis hoort omdat het over installeren van windows gaat. Bij dezen verklaar ik deze kwestie tot grijs gebied