Weet je wat trouwens wel leuk is, voor het geval dat??
Verwarring. Zoek gewoon alles waar je zin in hebt. En dan van elke soort.
Zoek zo af en toe van Hyundai i10 via citroen, over opel en volkswagen, richting bmw en mercedes, tot Lamborghini Veyron. Dan weten ze nog niet welke je nou wilt en of je rijk of arm bent.
Zoek naar Belgie, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Griekenland, .... en van camping tot meest luxeste hotel. Dan weten ze nog niet hoe en waar je op vakantie gaat.
Politieke voorkeur? Bezoek ze allemaal eens. Best interessant ook nog.
Interesses? Ik lees krantenartikelen van allerhande strekkingen op krantensites met elke insteek. Geen peil op te trekken.
Joh, zoeken boeide mij eigenlijk al nooit. Ik zoek wat ik wil weten. Wat het ook is. Gevaarlijk of niet. Dan komen ze aan de deur en leg ik toch gewoon even uit waarom ik ernaar zocht

Maar ik zag nog nooit iemand, en ik heb toch best wel wat 'ongebruikelijke onderwerpen' opgezocht, dus boeien

Ze zullen van mij denken dat ze me doorgronden, maar daar klopt toch totaal geen hol van

Ik heb niet eens
Ubuntu 
maar laat ze maar denken. hahahahahah

En ik ga ze ook niet vertellen dat ik multimiljonair ben, in een kast van een huis woon, met tennisbaan zwembad en sauna, met mijn hartstikke lekkere schat, en al helemaal niet welk type rolex ik draag.
(dus ook aan wie dit mee leest ....

fooled ya

u don't know me

)
PS:

Als je nu dit leest op dit forum. Kijk voor de lol eens in je uBlock logger en wat NoScript blockt

... hoop ik voor je.
Hatsgtaticpuntcomsjoe. Gezondheid.