os = Xubuntu 20.04
Ik ben nu al een paar dagen bezig met de helpdesk van Marktplaats maar die komen er niet uit.
Wat is het geval. Ik probeer foto's (jpeg's) te uploaden bij een advertentie. Het uploaden lijkt goed te gaan, maar de foto-inhoud is vervolgens niet zichtbaar. Enkel gekleurde vlakken waar dus de inhoud zichtbaar zou moeten zijn. Ter verduidelijking heb ik een screenshot in bijlage bijgevoegd.
Daarnet heb ik ook op een andere verkoopsite getracht dezelfde foto's te uploaden, maar precies hetzelfde euvel doet zich voor, waardoor ik meen te mogen concluderen dat de fout niet bij Marktplaats en de andere verkoopsite ligt maar 'ergens' aan mijn kant. Ik heb jpeg's van verschillende bronnen geprobeerd (smartphone, fototoestel, downloads), de namen gewijzigd zodat er geen 'rare' tekens instaan e.d., meerdere browsers gebruikt (Firefox, Brave, LibreWolf, Firefox zonder extensies helemaal kaal). De foto's blijven verschijnen zoals in bijlage

Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen?? Weet iemand misschien wat hier aan de hand is?