Hi Allemaal! Dank voor al jullie inbreng die ik zeker allen eens verder ga uitzoeken. Onlangs zag ik ,notabene op youtube.., een video waar eens goed werd uitgelegd wáárom wij allemaal zo gek zijn van al die social platforms. Het gaat dan vaak om het fysieke feit dat áls je jezelf kunt laten "horen"/ opgemerkt te worden door anderen, je dat een heel stevige adrenaline-boost geeft. En wel zo groot dat het bijna direct onder sex komt. Daarom vinden wij het zo prettig om zo veel met elkaar te "communiceren". En dát veroorzaakt dan ook die "verslaving" aan al dat geplatform. Het blijkt dan ook dé heilige graal te zijn van al die entiteiten die precies weten dat ze juist op die verslaving moeten inzetten. Heel grappig is dat ik in het geheel niets heb gemist aan het nu 2 a 3 weken zonder mijn dagelijks twitter-gebruik gewoon surfen op het web. Het zit blijkbaar dus echt tussen de oren. Iets om wellicht over na te denken vóór we die big-boys zoveel macht geven over ons. En JorisC, ik ben heel keurig opgevoed en gelukkig voorzien van een stevig moreel kompas met een intens en natuurlijk gevoel voor fair-play en échte Democratische Vrijheid. Ik kan je dus ook verzekeren dat ik keurig bewoordingen heb gebruikt die niets anders deden dan die dame te wijzen op de reeële gevaren in Wereld in deze tijd. En dat het allemaal met sandalen, grijze sokken en gaan zingen van kumbaya op de heide, echt niet zal gaan lukken om deze Wereld te veranderen. Het is mijns inziens dan óf een vast te stellen feit dat twitter is overgenomen door de islam..., óf dat er machines zijn die bepalen wat ik / wij wel of niet mogen zeggen.....!!!! ( 1984 Big Brother) Ben ik de enige wiens maag aan het omdraaien is..

Als ik nu dagelijks kijk naar die gigantische knokpartij in de USA met al die media, verkiezingsfraude en de onderdrukking van écht Democratische Vrijheid, geleid door o.a. al die tech-boys, dan begin ik toch wat angstig te worden over een mogelijk écht burger-oorlog anno 2020.! Wie heeft de macht over het Volk? Het Volk zelf

?? Of enkele big-shots die ons leven laten bepalen door machines..? Voorlopig eerst maar eens jullie tips verder uitzoeken.Hoi!