Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Alternatieven voor twitter  (gelezen 5711 keer)

JorisC

• Gast
Re: Alternatieven voor twitter
« Reactie #25 Gepost op: 2020/12/13, 20:52:23 »
Citaat van: Goese duikertje
. Ik heb haar toen enpassant even geattendeerd op de harde realiteit van de extreem-islam-ellende. Gevolg..: twitter had direct mijn account suspended...!!??
En Twitter zal dat als  "Haatdragend gedrag" beschouwd hebben . Ik weet nu ook niet welke woorden je allemaal gebruikt hebt in je geattendeert bericht . Twitter en Facebook maken gebruik van een woordenboek met verboden woorden die automatisch herkend worden en je account dan automatisch geblokkeerd word .

https://help.twitter.com/nl/rules-and-policies/twitter-rules

Offline M_aD

• Forumteam
« Reactie #26 Gepost op: 2020/12/13, 20:54:03 »
Je kunt alleen Telegram gebruiken als je kennissen of vrienden, ets ook Telegram gebruiken, anders werkt het niet.
Er zijn ook verschillende Linux groepen op Telegram opgericht, Kubuntu, Ubuntu Unity, Ubuntu Podcast, Ubuntu Testing enzovoort.
Dus niet enkel voor kennissen of vrienden.

Discord is ook weer zoiets. Maar ik hou het liever bij de goede oude IRC voor support vragen en support verlenen en forums.

Voor twitter en facebook zijn helaas weinig alternatieven en die er zijn worden niet echt actief gebruikt.
Ubuntu CoC Signed.
Ubuntu Member sinds Oktober 2020.

Offline M_aD

• Forumteam
« Reactie #27 Gepost op: 2020/12/13, 20:59:23 »
Als je vrienden etc niet op Twitter en of FB zitten kun je er ook geen bal mee doen nietwaar ?.

Welke "vrienden"? Die zogenaamde twitter en facebook gasten die je volgen welke nog niet eens echte "vrienden" zijn? Voor vrienden heb ik geen twitter of facebook nodig.
Ik gebruik twitter enkel om Ubuntu en Linux gerelateerde zaken te volgen, zo ook op Facebook. Zoals eerder aangegeven, er kan zat mee gedaan worden. Het enige wat mij aan Facebook stoort zijn die suggested posts die om de haverklap op je tijdlijn gepost worden en meer dan je lief is plus welke ook nog eens irrelevant zijn ook.
« Laatst bewerkt op: 2020/12/13, 21:10:38 door M_aD »
Ubuntu CoC Signed.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2020/12/14, 09:58:17 »
Als je vrienden etc niet op Twitter en of FB zitten kun je er ook geen bal mee doen nietwaar ?.

Welke "vrienden"? Die zogenaamde twitter en facebook gasten die je volgen welke nog niet eens echte "vrienden" zijn? Voor vrienden heb ik geen twitter of facebook nodig.
Ik gebruik twitter enkel om Ubuntu en Linux gerelateerde zaken te volgen, zo ook op Facebook. Zoals eerder aangegeven, er kan zat mee gedaan worden. Het enige wat mij aan Facebook stoort zijn die suggested posts die om de haverklap op je tijdlijn gepost worden en meer dan je lief is plus welke ook nog eens irrelevant zijn ook.

Je kunt alleen Telegram gebruiken als je kennissen of vrienden, ets ook Telegram gebruiken, anders werkt het niet.
Hier was mijn antwoord op gebaseerd ,niet of het echte of nep vrienden zijn.
En ik leef niet voor Ubuntu en Linux  ik gebruik ze ,klein verschilletje dus.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #29 Gepost op: 2020/12/14, 12:28:51 »
Hi Allemaal! Dank voor al jullie inbreng die ik zeker allen eens verder ga uitzoeken. Onlangs zag ik ,notabene op youtube.., een video waar eens goed werd uitgelegd wáárom wij allemaal zo gek zijn van al die social platforms. Het gaat dan vaak om het fysieke feit dat áls je jezelf kunt laten "horen"/ opgemerkt te worden door anderen, je dat een heel stevige adrenaline-boost geeft. En wel zo groot dat het bijna direct onder sex komt. Daarom vinden wij het zo prettig om zo veel met elkaar te "communiceren". En dát veroorzaakt dan ook die "verslaving" aan al dat geplatform. Het blijkt dan ook dé heilige graal te zijn van al die entiteiten die precies weten dat ze juist op die verslaving moeten inzetten. Heel grappig is dat ik in het geheel niets heb gemist aan het nu 2 a 3 weken zonder mijn dagelijks twitter-gebruik gewoon surfen op het web. Het zit blijkbaar dus echt tussen de oren. Iets om wellicht over na te denken vóór we die big-boys zoveel macht geven over ons. En JorisC, ik ben heel keurig opgevoed en gelukkig voorzien van een stevig moreel kompas met een intens en natuurlijk gevoel voor fair-play en échte Democratische Vrijheid. Ik kan je dus ook verzekeren dat ik keurig bewoordingen heb gebruikt die niets anders deden dan die dame te wijzen op de reeële gevaren in Wereld in deze tijd. En dat het allemaal met sandalen, grijze sokken en gaan zingen van kumbaya op de heide, echt niet zal gaan lukken om deze Wereld te veranderen. Het is mijns inziens dan óf een vast te stellen feit dat twitter is overgenomen door de islam..., óf dat er machines zijn die bepalen wat ik / wij wel of niet mogen zeggen.....!!!! ( 1984 Big Brother) Ben ik de enige wiens maag aan het omdraaien is..???  Als ik nu dagelijks kijk naar die gigantische knokpartij in de USA met al die media, verkiezingsfraude en de onderdrukking van écht Democratische Vrijheid, geleid door o.a. al die tech-boys, dan begin ik toch wat angstig te worden over een mogelijk écht burger-oorlog anno 2020.! Wie heeft de macht over het Volk? Het Volk zelf ????? Of enkele big-shots die ons leven laten bepalen door machines..? Voorlopig eerst maar eens jullie tips verder uitzoeken.Hoi!

Offline Tom

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2020/12/14, 13:53:18 »
Hi Allemaal! Dank voor al jullie inbreng die ik zeker allen eens verder ga uitzoeken. Onlangs zag ik ,notabene op youtube.., een video waar eens goed werd uitgelegd wáárom wij allemaal zo gek zijn van al die social platforms. Het gaat dan vaak om het fysieke feit dat áls je jezelf kunt laten "horen"/ opgemerkt te worden door anderen, je dat een heel stevige adrenaline-boost geeft. En wel zo groot dat het bijna direct onder sex komt. Daarom vinden wij het zo prettig om zo veel met elkaar te "communiceren". En dát veroorzaakt dan ook die "verslaving" aan al dat geplatform. Het blijkt dan ook dé heilige graal te zijn van al die entiteiten die precies weten dat ze juist op die verslaving moeten inzetten. Heel grappig is dat ik in het geheel niets heb gemist aan het nu 2 a 3 weken zonder mijn dagelijks twitter-gebruik gewoon surfen op het web. Het zit blijkbaar dus echt tussen de oren. Iets om wellicht over na te denken vóór we die big-boys zoveel macht geven over ons. En JorisC, ik ben heel keurig opgevoed en gelukkig voorzien van een stevig moreel kompas met een intens en natuurlijk gevoel voor fair-play en échte Democratische Vrijheid. Ik kan je dus ook verzekeren dat ik keurig bewoordingen heb gebruikt die niets anders deden dan die dame te wijzen op de reeële gevaren in Wereld in deze tijd. En dat het allemaal met sandalen, grijze sokken en gaan zingen van kumbaya op de heide, echt niet zal gaan lukken om deze Wereld te veranderen. Het is mijns inziens dan óf een vast te stellen feit dat twitter is overgenomen door de islam..., óf dat er machines zijn die bepalen wat ik / wij wel of niet mogen zeggen.....!!!! ( 1984 Big Brother) Ben ik de enige wiens maag aan het omdraaien is..???  Als ik nu dagelijks kijk naar die gigantische knokpartij in de USA met al die media, verkiezingsfraude en de onderdrukking van écht Democratische Vrijheid, geleid door o.a. al die tech-boys, dan begin ik toch wat angstig te worden over een mogelijk écht burger-oorlog anno 2020.! Wie heeft de macht over het Volk? Het Volk zelf ????? Of enkele big-shots die ons leven laten bepalen door machines..? Voorlopig eerst maar eens jullie tips verder uitzoeken.Hoi!

Verkiezings fraude is een niet bewesen feit .
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline M_aD

• Forumteam
« Reactie #31 Gepost op: 2020/12/14, 14:01:43 »
Voor het geval dat.....: https://www.ubuntu-nl.org/regels/

Laten we niet richting het politieke gekeutel gaan a.u.b aangezien er al gepraat wordt over verkiezibgs fraude en wie de macht heeft over het volk etc.

Just saying....
Ubuntu CoC Signed.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #32 Gepost op: 2020/12/14, 15:39:32 »
Dat moed U tegen de Topic starter zeggen ,U spreekt altijd de verkeerde aan !.

Offline M_aD

• Forumteam
« Reactie #33 Gepost op: 2020/12/14, 15:41:08 »
Dat moed U tegen de Topic starter zeggen ,U spreekt altijd de verkeerde aan !.
Het was ook voor de TS bedoeld en in het algemeen, ik had het niet persoonlijk tegen u Tom. :)
Ubuntu CoC Signed.

« Reactie #34 Gepost op: 2020/12/14, 16:29:30 »
Wel beste Tom en M_aD, ik denk toch echt wel on-topic te zijn met mijn opmerkingen. Ik vind het juist vreemd wanneer ik alleen maar beschrijf wat mij verontrust in relatie tot al die media-onderdrukking van met name ene twitter en daarbij het nogal actuele woord gebruik "Verkiezings fraude"in een aantal bijbehorende items, er dan door jouw direct wordt gereageerd met : Verkiezings fraude is een niet bewesen feit . Heb ik het geheel niet over gehad of dat wel of niet is bewezen. Als je daar wel naar toe wil dan kan ik je alleen maar adviseren eens naar andere media te kijken dan alleen de big-boys. Maar om op topic te blijven, het ging er mij om dat twitter zich naar mij toe op die maier gedraagt en mij in feite kidnapped door mij niet de kans te geven mijn account op te zeggen. En ook dat ik het beangstigend vind dat er dus bij de twitters van deze Wereld machines zijn met logaritmes die bepalen wat ik dus wel of niet mag zeggen...! Ik ben het eens met het verzoek om niet al te ver in te gaan op al die politieke sh.t die daar in de USA zich afspeelt op dit forum. Maar laten we wel de zaken in het juiste perspectief houden.Hoi!

Offline Tom

• Lid
« Reactie #35 Gepost op: 2020/12/14, 16:36:27 »
Wel M_ad en het duikertje uit Goes alles oké ,fijne avond nog gewenst. :D