zoals Didius al zei
Op beurzen vertellen we dat Ubuntu klaar is voor de eindgebruiker. Terwijl dit op sommige vlakken nog niet helemaal klaar is.
Mensen willen wel overschakelen, en vinden ubuntu wel beter. Maar het ontbreken van software is soms zoo vervelend... Die twee tegenstrijdigheden zorgen voor frustraties
Ik breek zeker linux niet af want ik vind het een prachtsysteem, veel beter dan windows, ikzelf heb een dualboot van xp en ubuntu 7.04 en ik werk meer met ubuntu dan met xp maar zoals ik al had aangehaald zijn er voor de meeste gebruikers die weinig afweten van een pc te veel problemen zoals vb tv programma's opnemen,dvd's kopieeren ,games dat zijn allemaal dingen die onder windows redelijk simpel zijn maar in linux veel interactie van de gebruiker vragen, meestal het terminal venster en de commando's.
Ik zou heel graag windows van mijn pc gooien maar ik heb het nog te dikwijls nodig voor die bepaalde dingen. Volgens ik hier veel lees hebben de meesten hier allemaal een dualboot waarom is dat. Waarschijnlijk om dezelfde redenen die ikzelf ondevindt.