ik zal ook een duit in het zakje doen.
het "dossier" is niets meer als een opsomming van misstanden indien gebeurd, dus voor de meeste leden zal er niets veranderen en niets verzameld worden.
de opsomming is zoals ron al zij alleen een handig hulpmiddel voor de evt. probleemgevallen die telkens op het randje zitten en de grenzen blijven opzoeken en trollen.
kijk een mod is ook maar een mens,
de ene week is jantje meer online en de andere pietje en klaasje, die kunnen natuurlijk overleggen via topic's maar een pagina of bestandje waar de relevante dingen [mailtje, waarschuwing ,, vriendelijk verzoekje etc.] in staan maken het makkelijk en snel overzichtelijk voor de rest die mischien net even een weekeindje weg is geweest of een familieding heeft gehad waardoor hij/zij minder online is geweest en dit gemist heeft.
puur om te zien wat er gebeurd is en welke wegen al bewandeld zijn, het is een hulpmiddel en geen stasi dossier of andere onzin wat ik al gelezen heb.
en helaas is uit het verleden gebleken dat dit nodig is, het is niet anders.
het werken voor het team zoals dat in het verleden gebeurde op een kleinschalig forum is niet meer te doen dus heeft dit voorstel goede potentie.
en werkelijk, denken jullie dat dit op tweakers of andere gerenomeerde fora niet gedaan word?
alleen word het hier nu openlijk mede gedeeld wat de plannen zijn zodat jullie er weet van hebben.
het had ook heimenlijk besloten en uitgevoerd kunnen worden en niemand had er ook maar een bal van gemerkt.
en zoals gemeld,, heb je een vraag over de jou uitgedeelde waarschuwing of verstuurde mail staan Drummies en ik altijd voor jullie klaar om opheldering te vragen.
schroom ook niet om dit te doen als je met die vraag zit.
voor alle duidelijkheid,
liever was dit niet nodig geweest maar helaas is het de enigst leefbare manier om de modderators niet uit te putten en ze zelf nog een leefbaar forumbestaan te laten houden.
het snelle verloop de afgelopen tijd heeft ook hiermee te maken, ik vraag eenieder die twijfels heeft hier ook eens over na te denken.
ik hoop toch dat dit postje iets verduidelijkt heeft.