Mijn video "Terminal Tiger in 10 minuten" is klaar en staat inmiddels online op Vimeo. Hier is de link:
https://vimeo.com/158753618 WachtwoordOnder andere om een goed inzicht te krijgen in de belangstelling heb ik hem vrijgegeven onder een wachtwoord. Stuur me een PB (bericht) en ik geef je het wachtwoord. Dat is alles.
KortHet is een korte video van 8 minuten in een rustig tempo, zodat alles goed bekeken kan worden en je desgewenst de acties op je eigen PC kan volgen. Het wordt een beknopt serietje. Wees niet bang voor hele reeksen opdrachten en moeilijke acties. Ik richt me erop hoe je met die terminal kan werken. Ik laat je wel zien waar en hoe je opdrachten kan vinden enne, je kan ze in een voorkomend geval ook hier in ons gezellige forum vragen.
Het maken van zo'n video is behoorlijk wat werk. Het werken in de Terminal is bovendien niet bepaald geliefd. Ik kies het wel zorgvuldig uit voor zo'n eerste video, hè
?
DownloadsVerder kan je de video niet downloaden. Mocht daar voldoende belangstelling voor zijn (ik verwacht er niet veel van), dan zet ik dat alsnog aan.
Veel plezier ermee!
Just