Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: XFburn  (gelezen 206 keer)

Offline carbon

• Lid
  • Steunpunt: Nee
XFburn
« Gepost op: 2016/02/18, 15:11:20 »
Hallo beste allemaal,

Ik gebruik XFburn voor het branden van iso film, maar hoe moet ik VIDEO_TS branden? .. daar moet ik eerst een image van maken maar hoe doe ik dit in XFbun?

Carbon.
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Offline steef76

• Lid
Re: XFburn
« Reactie #1 Gepost op: 2016/02/18, 17:24:43 »
Volgens mij kan je gewoon de mapjes video_ts en audio_ts selecteren en dan openen met xfburn...
Weet niet helemaal zeker of het goed gaat dus beter proberen met een rewriteble  ;)

Steven

Offline Ronaldus

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2016/02/18, 21:14:20 »
5 pc's in 'actieve dienst'. Daarop draaiend:
** Ubuntu MATE 18.04 (gezins pc/hoofd pc) ** W10 (thuiswerk-pc) ** Ubuntu MATE 18.04 (laptop 1)  ** Xubuntu 18.04 (laptop 2) ** Xubuntu 18.04 (netbook) **

Offline Kees3

• Lid
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2016/02/19, 07:43:17 »
De 2 mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS gewoon als data-dvd branden heeft bij mij altijd nog gewerkt.