Oké, hier komen dan mijn website'tjes
www.wordpress-blog.nl .. Gewoon, omdat we gek zijn op dat Wordpress gebeuren, aangezien ik persoonlijk vindt dat het nogal goed in elkaar steekt. Tevens is het mogelijk om een weblog te starten hiero, echter momenteel is registratie ge-disabled aangezien we nogal last hebben van spammers. Dus als je een accountje wilt moet je me maar even emailen (als je het uitproberen wilt, dan kun je een kijkje nemen met als gebruikersnaam: "gast" en met als wachtwoord: "gast"
www.labrador-web.nl .. Ben ik ooit begonnen omdat ik een maffe, gekke en voor al een geflipte Labrador in huis heb gekregen waar niemand eigenlijk nog brood in zag, en het beest op de nominatie stond om de wel bekende spuit bij de dierenarts te gaan krijgen. Echter, als je het verhaal van de krantenjongen een beetje kent, die zich op werkte tot krantenmagnaat .. Mwhah, praktisch het verhaal van mijn Labrador nu dus. Ze is een welgeziene gast als jachthond bij diverse evenementen van de KNJV, en dan zowel qua het echte werk, als wel gewoon voor de sport