Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laat hier je eigen website zien!  (gelezen 505355 keer)

Re: Laat hier je eigen website zien!
« Reactie #1075 Gepost op: 2010/03/15, 00:01:47 »
Ik ken Typo3 niet, maar zijn er voordelen ten opzichte van bijv. de populaire (Wordpress, Joomla)

Heb mezelf vorig jaar Wordpress aangeleerd, zat te denken om wat anders te gaan proberen  =D

=D

Zo maar wat willekeurig artwork:
http://www.chaukar.deviantart.com

Ecchi Anime, Manga and Otakuism:
http://www.animeonsen.com

Offline Dave

• Lid
« Reactie #1076 Gepost op: 2010/03/15, 11:46:47 »
Ik had er op een gegeven moment geheel geen zin meer in. Had je een site opnieuw opgebouwd nagenoeg zonder fouten en werd het in IE weer anders weergegeven dan de bedoeling was.
Na een tijdje de boel te laten versloffen de overstap gemaakt naar wordpress.
Heerlijk relaxt, de updates zijn met een paar klikken te installeren en de inhoud kan via email of firefox aangevuld worden.
misschien wat minder overzichtelijk voor velen, bezoekersteller was flink terug gelopen maar boeit me verder niet echt eigenlijk  =D

Dit voorjaar bestaat het 10 jaar en veel van de info is op talloze andere websteks al te vinden.
Het fotoalbum is ook meer voor eigen en bekenden bedoeld.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/15, 11:48:24 door Dave »

Offline paulnl

• Lid
    • webxtreeme.eu Webhosting (in aanbouw)
« Reactie #1077 Gepost op: 2010/03/15, 12:04:25 »
Voor typo3 geld een steile leercurve echter de voordelen ten opzichte van Joomla zijn enorm.

Voor typo3 zijn veel extensies te krijgen via de website, maar zoals gezegd zoveel smaken zoveel verschillende cmssen

Voor diegene die Typo3 eens willen uitproberen en meer uitleg willen mogen mij altijd een PB sturen, ik wil je dan met alle plezier helpen.

1 van de voordelen is: heb je een template dan kun je binnen 30 minuten de site online hebben (zonder de content natuurlijk)

Wie meer wil weten laat maar horen ik help graag

PS basis kennis van HTML en CSS is aan te bevelen
mijn handtekening ????

Offline Luuk58

• Lid
« Reactie #1078 Gepost op: 2010/03/15, 13:06:10 »
Tiepvaut bij WebXmini, er staat "datatrafic" :)
Mooie site, maar wel een beetje duur die hosting :$

Offline paulnl

• Lid
    • webxtreeme.eu Webhosting (in aanbouw)
« Reactie #1079 Gepost op: 2010/03/15, 13:19:32 »
Hmm dit zijn niet de definitieve prijzen, ze kunnen nog duurder/goedkoper worden. Maar beter zal her wel worden

Het foutje datatrafic is aangepast dankje
mijn handtekening ????

Offline DarkStar

• Lid
    • Mijn persoonlijke website
« Reactie #1080 Gepost op: 2010/03/19, 12:41:42 »
@Paulnl: Ik heb nog wat opmerkingen ivm spelling op je website:

Dit staat er nu (in de engelse versie):

Citaat
Welcome to webXtreeme.eu we offer webhosting in the 6th gear.

Our goal ....... Ensure that you get the best hosting experience possible. We are clear, fair and not use the familiar small print in our conditions.

Take a look around, you can ask us using our contact form and you can order directly through our website.

Please be welcome

Dit zou volgens mij beter zijn:

Citaat
Welcome to webXtreeme.eu. We offer webhosting in the 6th gear.

Our goal: To ensure that you get the best hosting experience possible. We are clear, fair and don't use the familiar small print in our conditions.

Take a look around and don't hesitate to contact us using our contact form. Orders can be made directly through this website.

Thank you for visiting webXtreeme.eu!

In 'About us' valt me op dat plots alles in het nederlands is. Ik vermoed dat je dit (nog) niet vertaald hebt?

Het is maar een suggestie natuurlijk, je bent vrij om er mee te doen wat je wil  ;)

° Bezoek mijn blog Digital (in)Sanity °

« Reactie #1081 Gepost op: 2010/03/19, 14:12:03 »
Paulnl ik weet niet of je alleen richt op Nederland of is je doelgroep groter? In het eerste geval zou ik alleen Nederlands gebruiken of een tweetalige website maken. Wel zo klantvriendelijk.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #1082 Gepost op: 2010/03/19, 15:35:41 »
www.control-online.nl is helemaal geupdate nu, overgestapt naar Wordpress back-end vanaf Joomla

Offline DarkStar

• Lid
    • Mijn persoonlijke website
« Reactie #1083 Gepost op: 2010/03/19, 19:19:03 »
Paulnl ik weet niet of je alleen richt op Nederland of is je doelgroep groter? In het eerste geval zou ik alleen Nederlands gebruiken of een tweetalige website maken. Wel zo klantvriendelijk.

Helemaal bovenaan op de website kan je wisselen tussen engels en nederlands heb ik gezien  ;)

° Bezoek mijn blog Digital (in)Sanity °

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #1084 Gepost op: 2010/03/19, 22:33:56 »
www.control-online.nl is helemaal geupdate nu, overgestapt naar Wordpress back-end vanaf Joomla

Even gekeken, dit is een soort van blog toch?
Maar ziet er wel goed uit. :)
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #1085 Gepost op: 2010/03/20, 11:00:17 »
Ja een blog inderdaad :), het is de website van het vakblad Control voor de games industrie, waarop nieuws staat die het blad niet haalt, of wat te actueel is om een maand te laten wachten :).

« Reactie #1086 Gepost op: 2010/03/21, 21:45:19 »
Citaat
www.control-online.nl

Mooie pagerank  =D
Zo maar wat willekeurig artwork:
http://www.chaukar.deviantart.com

Ecchi Anime, Manga and Otakuism:
http://www.animeonsen.com

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #1087 Gepost op: 2010/03/22, 08:52:33 »
Citaat
www.control-online.nl

Mooie pagerank  =D

nog nooit op gelet, is die goed?

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #1089 Gepost op: 2010/03/22, 20:33:54 »
Geert waarom heb je je webring niet bij vermeld. Die gaat toch wel over meer dan linux heb ik zo gezien, past er nog steeds goed bij lijkt mij.  ;)
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline geertman

• Lid
    • Ubuntu en Linux Mint Sites
« Reactie #1090 Gepost op: 2010/03/22, 23:47:34 »
Geert waarom heb je je webring niet bij vermeld. Die gaat toch wel over meer dan linux heb ik zo gezien, past er nog steeds goed bij lijkt mij.  ;)
Komt er nog wel bij Rik.
staat wel een linux mint ring bij daar staan trouwens ook de links in van de ubuntu ring.

Offline geertman

• Lid
« Reactie #1091 Gepost op: 2010/03/23, 00:00:50 »
Inmiddels staat er ook een verwijzing naar de ubunturing Rik

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #1092 Gepost op: 2010/03/23, 20:16:30 »
Aha, die ring van mint linux heb ik niet gezien. Sorry daarvoor. Maar wel goed dat je de ring doorzet. Lijkt mij alleen maar goed.

Geef even een melding als je de gewone ring er uit haalt, de link zal dan aangepast moeten worden als je verder gaat met de mint linux ring.

Btw, wat is nu het verschil tussen linux mint en ubuntu? (even in jip en janneke taal  XD )
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline Thijsg

• Lid
« Reactie #1093 Gepost op: 2010/03/23, 20:21:03 »
Aha, die ring van mint linux heb ik niet gezien. Sorry daarvoor. Maar wel goed dat je de ring doorzet. Lijkt mij alleen maar goed.

Geef even een melding als je de gewone ring er uit haalt, de link zal dan aangepast moeten worden als je verder gaat met de mint linux ring.

Btw, wat is nu het verschil tussen linux mint en ubuntu? (even in jip en janneke taal  XD )
Het bureaublad, het uiterlijk en de voorgeïnstalleerde plugins. Bij Ubuntu moet je bijvoorbeeld de Flashplugin (of ubuntu-restricted-extras) zelf installeren.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #1094 Gepost op: 2010/03/23, 20:26:52 »
Aha, om niet al te veel off topic te gaan, bedankt.  XD

Eens proberen straks. Weer eens iets nieuws.  XD
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline Tom

• Lid
« Reactie #1095 Gepost op: 2010/03/24, 15:56:15 »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline geertman

• Lid
« Reactie #1097 Gepost op: 2010/03/24, 23:46:48 »

Btw, wat is nu het verschil tussen linux mint en ubuntu? (even in jip en janneke taal  XD )
Het bureaublad, het uiterlijk en de voorgeïnstalleerde plugins. Bij Ubuntu moet je bijvoorbeeld de Flashplugin (of ubuntu-restricted-extras) zelf installeren.
Daarom is het ook iets makkelijker voor de beginnende Linux gebruiker .
Eenmaal aan mint gewent, zou de overstap naar Ubuntu weer eens makkelijker maken aangezien Linux Mint natuurlijk is gebaseerd op Ubuntu.
Tenzij men er zo tevreden mee is dat men gewoon Linux Mint blijft gebruiken .
Gelukkig hebben we tegenwoordig de keus uit vele distro`s , alhoewel dat wel ten koste gaat om een grote tegenhanger van Windows te worden .

In mijn optiek zou een linux distro meer marktaandeel kunnen halen, maar ja dan krijg je weer de vraag en welke dan .
Dat zou ik niet weten ikzelf zou kiezen voor Linux Mint als home editie Ubuntu als Home + editie en Ubuntu server als pro versie.
Denk dat nu alle geldstromen naar zoveel verschillende distro`s gaan, het beter zou zijn van een samengaan .

Offline Tom

• Lid
« Reactie #1098 Gepost op: 2010/03/25, 10:56:09 »
Normaal niet Femke , alles zou moeten werken CD´s afspelen DVD´s idem etc.

Of kijk hier eens : http://forum.linuxmint-nl.org/

Of hier : http://forum.ubuntu-nl.org/andere-distributies/ bij Mint.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/25, 11:00:53 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline geertman

• Lid
« Reactie #1099 Gepost op: 2010/03/25, 12:45:34 »
Nu heb ik Linux Mint geïnstalleerd op onze laptop, maar behoeft er geen andere dingen te worden geïnstalleerd voor het totaalplaatje? Want dat mis ik op je site Geert. (ik heb geen verstand van Mint vandaar dat ik het vraag)

Linux Mint installeert alles al out of de box Femke dit in tegenstelling tot Linux Ubuntu waar je dus alles zelf nog moet installeren.
Daarom is het ook een fijne distro voor de beginner.
Of voor diegene die gewoon een o.s wil installeren en niet teveel handeling na de installatie wil verrichten.
Linux Mint 8 Helena is gebaseerd op Ubuntu 9.10 en gebruikt de updates van Ubuntu .
Ergens in mei komt de nieuwe Linux Mint 9 Isabella gebouwd op Ubuntu 10.04 Lts en is dus net als Ubuntu 10.04 Lucid Lynx een Long Time Support editie .
Voor hulp bij de installatie kun je eventueel kijken op mijn site bij Linux Mint Install en eventueel de handleiding in pdf bekijken en uitprinten.

Hieronder de link

http://www.geertlinux.woelmuis.nl/Mintinstall.html
Dit is een vernieuwde handleiding.