Aargh, nee! Maak nooit websites met MS-software, dat is een regelrechte broncoderamp! niet-IE-browsers eergeven dat uitermate slecht, en de broncode zit boordevol met fouten. Kijk eens naar Kompozer, dat schijnt een fijn prog te zijn.
Voor de rest een duidelijke site 
Grinnik.. Ik verwachtte al dit soort reacties... Maar zoals ik al schreef, ik kan geen kunstjes. En ik had al begrepen, dat Publisher een broncode ramp is. Maar ja..
Maar Kompozer werkt toch slecht onder Ubuntu 8.10? Als er een programma is, waarmee ik op dezelfde vreselijk gemakkelijke manier een websie kan maken, hou ik me aanbevolen.
En dat van die pop-up klopt, Reekje. Maar we kunnen ons op dit moment niet een eigen domein veroorloven, dus moest het even gratis.... Ik heb onlangs de site ook geplaatst als
www.paulinebrey.tk. Is dezelfde site, maar volgens mij zit daar geen reclame op.
En voor de rest, ik ben natuurlijk hevig bevooroordeeld, zodra het over mijn meisje gaat, maar volgens mij is ze best goed als therapeut. Ze is net begonnen met consulten geven, de praktijk zit nog in de opbouw fase. Maar als ik de resultaten zo eens bekijk, is het een zeer effectieve therapie-vorm. Vermoedelijk juist omdat het een combinatie van verschillende reguliere en niet reguliere therapien is.